Gå til innhold

Hjertelyd på gutt/ jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dette? Er det ikke slik at det er ulik hjertelyd? Har hørt noe om det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen sier at det har med hvor mange slag i minuttet hjertet til den lille slår..

jordmoren min mente på at jentene hadde en klårere og mer jam hjertelyd enn gutter...=)

Skrevet

har også hørt at hjerteslagene er forskjellig på gutter og jenter.jentene har hjerteslag på rundt 150,mens guttene har rundt 135

Skrevet

De sier som anonym skriver..men jenta mi var mellom 135-140 stort sett hele tiden

Skrevet

Jeg var inne på kontroll på sykehuset og fikk koblet CTG maskin til magen som måler hjerterytme og jeg skulle trykke på en knapp når jeg kjente spark.

Hjerterytmen varierte fra 109 til nesten 170. Jeg har gutt i magen har jeg fått beskjed om.

Skrevet

Jenta jeg har fra før lå på 160, babyen i magen ligger på det samme, men her vet vi ikke kjønnet.

Skrevet

Har hørt at hvis hjerteslagene er under 140/min. er det jente, og over 140 er det gutt... Mitt har hele tiden ligget på rundt 165 og vi får en gutt!:)

Skrevet

Nei det er ikke ulik hjertelyd fra gutt eller jegnte. Har hatt alt fra 122-159 i minuttet, og jeg venter ikke en av hver :P Jordmor sier at hvis babyen hviler/sover, vil den ha lavere hjertelyd enn hvis den er våken :)

Skrevet

En kan ikke si kjønn sikkert utifra hjertelyden.

Skrevet

Vi venter jente og hjertelyden har ligget på 140 i det siste. De første kontrollene lå den på 150-160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...