Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Har akkurat sett en bilulykke... Det vil si, den hadde skjedd for en god stund siden.. Heldigvis var det ikke noen folk i/ved bilen da jeg kom dit.. Hadde gått rett frem i en sving, og havnet ca 20-30 meter nedi skogen, bare noen meter fra stupet ned til sjøen.. Så ikke bilen fra veien, bare sporene... Så da vi kom dit å gikk ut av bilen for å se, så vi bare nedbrutte trær, så jeg sa til sambo at de sikkert har fått opp igjen bilen.. Men jeg så noe langt nedi der, men klarte ikke helt å se om det var kvister eller bilen, så sa til sambo et jo.. mulig det er en bil nedi der... Så sambo snudde til bilen vår litt slik at vi fikk lys nedover.. Hadde nok vært en skikkelig trøkk... Hadde røsket opp trær med rota, bildeler lå rundt om, og kvister kom ramlende fra tretoppene... Var heldigvis ikke blod der.. Og det var fotspor, så personen hadde nok klart å komme seg derifra selv... Men lå ølflasker i setet, og knuste ølflasker utenfor bilen... Huff... Måtte vært en grusom opplevelse å ryke så sinnsykt av veien... :-/
Gjest Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Oooffff... Høres ikke mye gøy ut å oppleve, selv om det ikke var noen der.... Tenker selv innimellom, tenk å være den først som kommer til et ulykkessted.... Men kan tenke det satt en støkk i deg ja ) Håber det går bra med deg, at du ikke tenker alt for mye på det!!! Klem )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Nei, jeg tenker mest på den stakkaren som kjørte jeg.. Pluss at jeg jo er nysgjerrig på hvem det var.. og hva som var grunnen til utforkjøringen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå