Gunner Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg hadde ubeskyttet sex for en liten stund siden, da var jeg på den 12 dagen siden forgje mens. Leste på nettet at det er størst sannynlighet for å bli gravid mellom 10-17 dag etter mens =/ Nå er jeg altså 12 dager over tiden, har testa meg men de har vært negative =/ Jeg har ikke hatt matlyst i det siste så har spist utrolig lite, mye mindre enn vanlig. Kanskje det er derfor jeg ikke har fått mensen? Kjenner murringer i magen, ikke menssmerter men noe liknende, bare mindre vondt. Vet at mange ikke får mensen fordi de bekymrer seg for at de er gravide, at det er det det kommer av, men kroppen min funker ikke sånn, ikke sånn jeg kjenner den iallefall! =/ Var på helsestasjon på mandagen, og da sa de at jeg bare skulle vente å se, og at det kanskje var for tidlig å teste om jeg er gravid. Jeg har en test, og vil teste fortest mulig fordi jeg vil ha svar! Men 12 dager over tiden, da burde det vel syntes på testen? Fikk vite at jeg kanskje har for lite graviditetshormon sånn at det ikke syntes på en test, men at det kan det på en blodprøve, så lurer på om jeg kan ta blodprøve på helsestasjon for ungdom på mandag? Hvis den ikke må tas på tom mage da =/ Er veldig bekymra
Gjest Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Kjære deg, hvorfor i all vide verden har du ubeskyttet sex når du har så hetta for å bli gravid? Og i tillegg når du har eggløsning :-S Det er sant som du har blitt fortalt, kjenner ei som ikke testet positivt før hun var 10 uker på vei. Du får bare vente å se desverre. Jeg antar at du er gravid.
Gunner Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Jeg har egentlig ikke hetta for det, men er så dritt å gå rundt å være usikker, kverner oppi hue mitt hele tiden =/ Tja, jeg må iallefall finne ut av det på en eller annen måte, men jeg greier ikke å gå å vente =P
Gjest Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Er du gravid så har du ca 9 mnd å finne det ut på hehe
Gunner Skrevet 24. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2007 Hehe, ja, det har jeg jo =P Men tror nok jeg finner det ut før det har gått 9 mnd =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå