Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Føler jentungen på straks 2 år har sååå masse leker. Skulle absolutt pakka vekk en heil masse. Men samtidig føler jeg hun leker litt med alt også, og da føles det feil å ta det vekk. På stua akkurat nå står følgende: 1 dukkevogn 1 kasse duplo 1 dukkeseng 1 barnelenestol 1 fisherprise musikkstol 1 gåbil 1 liten puff 1 hylle/stativ med 9 plastkurver, hvor det er plastikk servise, diverse småplastdyr, og annet smådilldall. 3 biler 9 dukker 2 puslespill 1 finmotorikkleke 1 barnekoffert 13 bøker 1 sett puttebokser 1 ball +diverse småtteri, og annet dilldall.... På rommet hennes står: 2 dukkesenger 1 dukkekomfyr 1 dukke tripptrapp stol masse bøker masse bamser 1 fisherprise playhouse 2 baller 4 dukker 1 lekehund med ledning som går og bjeffer 1 nohas ark med musikk og dyr og ellers enorme mengder småtteri og dilldall..... Boden er full av leker, ting og tang som er hennes, leker osv, Leker tar sjykt mye plass..... Jeg føler jeg bør ta vekk noe nå før jul. Synes dere dette er mye??? Hva har dere "fravokste" leker i, hvordan pakker dere vekk leker???? Vil jo ikke kaste eller gi vekk, håper jo å få en baby til om noen år....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 hehe, kjenner meg igjen! Pakker mye som ikke er i bruk opp på loftet jeg da!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Vi har mer.. Men de må jo få ha leker.. Tenker ikke rydde de bort før barna går lei. De er jo barn.
gærne ko Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Oj, ja det var masse! så masse har ikkje vi i alle fall. Men spørs korleis tilstanda er etter jul. Har ikkje satt leiker, anna en leikekjøkken, på ønskelista. Vi har ei korg med leiker og noken bøker pluss tre gåvogner/biler. Ikkje så masse som blir brukt, et par småbiler, gåvogn og duplo- og brioklosser pluss to-tre av bøkene. Resten kunne vi nok pakka vekk eller gitt bort. Er det ingen som kan arve litt leiker av dere, då? Her i Trondheim hadde dei sånt gratismarked for leiker i helga, der folk kunne få gratis leiker. Fins det noke sånt som det går an å gi leiker til? Syns det er ille å kaste fullt brukbare leiker, men greitt å gi vekk ting som ikkje har blitt brukt. Kanskje andre barn har bedre bruk for det? Vi kjem nok til å ta vare på bare det som har blitt masse brukt.
hva nå? Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 vi ønsker oss duplo hvis du vil selge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå