selfangerkjerringa Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 nå tror jeg jaggu rævva har grodd fast i soffa'n...
Grigri m/3 gutter Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Men er ikke rævva di i det minste str 34 nå da?? Hvordan går slankinga om jeg kan spørre? Min slankeperiode gikk over, men nå er det på tide med en ny omgang snart, måtte kjøpe bukse som var altfor lang for at den skulle passe over lårene ((
ormeynglet Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Rævva mi blir nok lenket til soffan ei god stund til. Fant nettopp ut at jeg er gravid igjen, og har enda 6 kg igjen fra forrige graviditet. Jada, blir vel god kunde på Big and Beautiful-sjapper fremover..øhh..det første stemmer iallefall..
Grigri m/3 gutter Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 I know the feeling, gikk opp 13-14 kilo i gaviditeten, tok av 10 etter fødselen, så gikk jeg opp 4 .... hva er det for noe?! Jeg skylder på ungen, han ville ikke amme *kremt* jadda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå