Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ULi uke 14 og gynekologen sa at hvis han skulle si noe kjønn så syntes han mest at det så ut som jente. Frøs bildet på to hvite streker. Noen som vet om dette også viser på gutter? At strekene blir til testikler liksom?? Bare så spent, men dumt å innstille seg på kjønn. Hva tror dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E nok litt tidlig til at d e helt sikkert, eg ville ivertfall ha venta litt.. Var sjøl på UL i veke 18, da sa han d såg ut som jente. Var på ny UL i veke 30, da sa ho dama at d mest sannsylig var jente:) Men alikavel e eg litt usikker, men håpa jo litt på jente sia vi har en gutt:)

Skrevet

Vi var på ul første gang i uke 15, og han mente det var jente da. Hr vært på 4 ul etter dette (pga diverse blødninger o.l.) og de sier fortsatt jente. (3 forskjellige leger). men er ikke 100% overbevisst for det jeg

Skrevet

Nå husker jeg ikke navnet på nettsiden, men du kan søke på "boy or girl". Fant en side en gang hvor det er lagt ut masse UL-bilder som viser hvordan gutter og jenter ser ut. Typisk for jenter er visst "the tree-line-sign" Tre hvite streker når en ser kjønnsorg. under ifra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...