Gå til innhold

le eller gråte? ikke mulig å bli sint hehe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

trollungen så på olebrum som stressa på tv idag, og så kom konge kommentaren :

Fy faen slappa da vennen! (ungen var grav alvorlig, og jeg sto i gangen og ga mat til hunden så hun var helt i sin egen verden)

hehe... jeg sier hver morgen til valpen vår, nå må du slappe av vennen min, for hun er så ivrig når vi står opp. og fy faen har jeg sikkert sagt en amper gang i bilen, men kan ikke si jeg husker når.

vet bare nå at jeg må passe bedre på for har byttet ut trollungen med en pappegøye ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe som å høre min frøken som mistet noe i gulvet her en dag, "ååååå hellesikka!!" heh lært hos pappaen:p han sa det 1 gang.

ja så hørte hun lillebroren min si satan, så den har å kommet

Skrevet

Av og til får man baksoversveis og lurer på hvor de plukker opp ting :)

Stod bak en utenlandsk mor og hennes to barn i kø på butikken her en dag...Eldstemann, en jente, sier plutselig: "Å i helvete, se der da!" Hun var vel en 4-5 år...moren kunne ikke norsk, så hun reagerte ikke på d datteren sa...Da kommer d fra lillebroren på ca 3: " Du må ikke si hevlette, du har ikke lov å si hevlette asså"

Da måtte jeg bare trekke på smilebåndet :)

Skrevet

hehe

Da min eldste var ca 4 år, satt han på gangen heilt roleg og avbalansert og pusla med smålego. Eg stod på kjøkkenet, han visste ikkje at eg høyrte han, da kom det -heilt stille og sakte:

"fy faen jævla forbanna drittkjerring!"

Som om han smakte på ordene, så pusla han vidare med sitt. Ja det var det han hadde lært i barnehagen den dagen ;) man kan jo undre seg over kven han har høyrt det av da.

Gutten hadde aldri sagt eit stygt ord før det (ikkje som andre høyrte iallefall.) Og banner så godt som ikkje no heller, er no 9 år.

Men eg fekk jo litt hakeslepp da, kva gjer ein liksom. Eg valgte å overse det, og trur eg gjorde rett i det

Skrevet

Ja, d var bra svart :) Utrolig sjarmerende når han sa hevlette istedet for helvete...hahaha:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...