Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg har et par varme støvler, et par gummistøvler og et sko par, ikke så mye, men det er jo veldig dyrt og dem vokser jo så fort ut av det!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Vi har et par støvler, et par vintersko sånn goretex opplegg m ull for, et par joggesko og et par sånne skinn sko type mine første sko opplegg, men de er helt ubrukelige da de er så stive.
gærne ko Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Har et par sandaler, et par skinnsko, gore-tex-sko og to par gummistøvler. Men så har jo sønnen vår brukt 19-20 sia han begynte å gå i april... Sandaler og sommersko måtte han ha i sommer, og i haust blei det gore-tex og gummistøvler.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Har sjølv kjøpt to par støvler (eit som er fora) og faren kom med eit par vintersko. El. har eg kjøpt eit par finsko. Og fått eit sett med sandaler til sommeren. Og lånt eit par finsko, eit sett med sandaler, 2 sett støvler og eit sett vintersko. Men det er litt ulike størrelser på dei. Men denne vinteren er det vel kun 2 av para som blir brukt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 1 par støvler, 1 par sheroxer, 1 par korte vintersko, 1 par skikkeli varme lange vintersko, 1 par sandala og 1 par joggesko.
lifa og Eline Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 ikke så mange som passr for øyebliket. Derfor har vi kun vinterstøvler (goretex), sandaler i bhg. og ett par skinnsko(ecco). slagstøvlene er for små, men er usikker på å kjøpe nå ettersom snuppa har goretex som tåler vann uten å bli våte og vi må kjøpe sorte lakksko til jul. da trenger hun ikke mer før i mars nesteår tenker jeg!
mai mammaen til to Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 snuppa her har akkurat vokst ut av støvlene sine og jeg har ikke tenkt å kjøpe nye med det første. hun har slike ecco goretex sko som er varme og gode i tillegg til 100% vanntette. så skoene hun har er : ecco goretex skofus sko ecco sko ( de er akkurat begynt å passe.. er litt større enn de andre skoene hennes) lakk sko joggesko... er ikke vits i å kjøpe for mange sko. de bruker dem jo ikke så lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå