Gå til innhold

Jeg skal bli drept!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, faktisk.. I hvertfall i følge av ei som gikk i klassen min på ungdommskolen! Ho sa det ikke til meg selv, men fikk høre det av andre, og jeg var ei stygg hore og jeg skulle aldri hatt barn..

Så neste gang jeg ser henne skal jeg konfrontere henne med dette! Spørre hva i all verden hu har i mot meg.. Har ikke gjort henne en dritt en gang så.. Og ho er 18 år og flyr rundt sånn.. Noen folk, blir jeg bare såååå oppgitt over..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk frysning av overskriften din:s

Herlighet, sykt hvor mye stygt mennesker kan få seg til å si...Personlig hadde jeg blitt dritredd om noen hadde sagt noe sånt til meg, sikkert anmelt dem.

Hvordan er hu jenta ellers da? (voldelig, kriminell osv)..?

Skrevet

Ja, herregud! Men jeg gidder ikke bry meg..!

Sånn ellers har ho brukt dop.(vet ikke nå lenger) Knulla halve norge, fått drapstrusler sjøl, og hvert deprimert osv..

Skrevet

Enkelte ting er det rett og slett best å la passere i stillhet - sånn som dette feks..

Gud vet hva den skrulla kan finne på hvis du tar det opp......

Drit i det, sier nå jeg!

Skrevet

Jada..! Men men.. Tviler på at ho kommer til å gjøre meg noe.. Mhm.. Så har nok ikke noe å være redd for gitt..=)

Skrevet

drapstrussler er straffbart, bare så du vet det.............

Skrevet

Men ikke så lenge ho ikke sa det direkte til meg vel? Eller er det straffbart for det? Hørte det av en annen..

Skrevet

så lenge denne personen kan vitne for at hun sa det regner jeg vell med det....

Skrevet

ok. Litt dritt om jeg går ned på politistasjonen og skal anmelde det, også sitter dem bare å ler av meg fordi at det ikke går ann.. Hehe.. Eller at jeg ikke har bevis nok..

Skrevet

Hehe.. ja, sant deet..

Skrevet

Du kan fint anmelde det om du har vitner på at hun har sagt det! Kommer nok ingen vei med det, men da driter hun kanskje i å gå å si sånne ting?

Skrevet

Men viss jeg ikke kommer noen vei med det er det jo heller ingen vits å anmelde det..

Skrevet

Høres ut som et fjortissopplegg hele greia. Du er ikke akkurat så lur i uttalelsen din om denne personen heller......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...