Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Undertegnede er en lærevillig dame med interesse for salg og utadvendt virksomhet. Tror at jeg har lett for å lære av andre, og å kunne innordne meg de miljøer som jeg til enhver tid oppholder meg i. Hos min nåværende arbeidsgiver og i tidligere arbeidsforhold har hatt inntrykk av at jeg har evnen til å spre humør og entusiasme blant kolleger og andre som jeg har hatt omgang med. Som vedlagte CV viser arbeider jeg nå som ........ Føler nå at tiden er inne for å gå videre til nye utfordringer. Da jeg er svært interessert i kundebehandling tror jeg at jeg kan ha en framtid hos dere. Jeg har en utpreget stå på vilje og trives med å ha mye å gjøre. Det er fortrinnsvis heltidsstillinger jeg er interessert i. Men også åpen for vikarstillinger. Jeg kommer gjerne til intervju for å presentere meg ytterligere og ser fram imot å høre fra dere.
innMariSterk Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 føy til at du jobber like bra selvstendig som i team **ikke skriv "tror at jeg har lett for å lære av andre - skriv at du er lettlært/fleksibel/omgjengelig/effektiv/ ser fram TIL å høre fra dere **trives med å ha mye å gjøre - foretrekker en aktiv arbeidsplass osv ***føler at du har mye å bidra med i deres firma Du skal promotere deg selv så bare smør på :-) Ikke bruk ordet tror i det hele tatt. Lykke til
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Takk for svar.. Da er noe rettet på til det bedre...=))
Gjest Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Tillater meg å gi noen endringsforslag. Undertegnede er en lærevillig dame med interesse for salg og utadvendt virksomhet. Jeg har lett for å lære av andre, og å kunne innordne meg de miljøer som jeg til enhver tid oppholder meg i. Hos min nåværende arbeidsgiver og i tidligere arbeidsforhold har jeg hatt evnen til å spre humør og entusiasme blant kolleger og andre som jeg har hatt omgang med. Jeg har en utpreget stå på vilje og trives i et aktivt arbeidsmiljø. Som vedlagte CV viser arbeider jeg nå som ........ Føler nå at tiden er inne for å gå videre til nye utfordringer. Da jeg er svært interessert i kundebehandling ser jeg for meg en framtid hos dere. Det er fortrinnsvis heltidsstillinger jeg er interessert i. Men også åpen for vikarstillinger. Jeg kommer gjerne til intervju for å presentere meg ytterligere og ser frem til å høre fra dere.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Jeg ville puttet inn noen fler pronomener. Synes ikke det ser bra ut å skrive pronomenløst i en jobbsøknad. Gjør det selvsagt her, som dere ser. JEG Tror(bytt ut med MENER) at jeg har lett for å lære av andre(Ikke komma,) og å (STRYK DETTE ORDET: kunne) innordne meg de miljøer som jeg til enhver tid oppholder meg i. Hos min nåværende arbeidsgiver og i tidligere arbeidsforhold har JEG hatt inntrykk av at jeg har evnen til å spre humør og entusiasme blant kolleger og andre som jeg har hatt omgang med. Jeg har en utpreget stå på vilje (Ståpåvilje i ett ord) og trives med å ha mye å gjøre. Det er fortrinnsvis heltidsstillinger jeg er interessert i. Men JEG ER også åpen for vikarstillinger. Jeg kommer gjerne til intervju for å presentere meg ytterligere og ser fram (Tror det heter fram MOT og ikke fram imot) imot å høre fra dere. Innholdet er veldig bra, synes jeg. Så om du flikker litt på språket, burde det være bra. Glem mye av det du har hørt/lest om at JEG ikke er et bra jobbsøknadsord. I en slik søknad som dette er det nettopp DEG du skal beskrive. Da må du ha med ordet! Lykke til!
Gjest Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Og forresten ... Lykke til med jobbsøkingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå