Gå til innhold

Noen Askøyværinger her i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i skravle humør!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Tror ikke jeg har skravlet med deg før! Hvor på øyen befinner du deg?

Skrevet

vest. Vi er visst like gamle :) minsten min er født i mai også

Skrevet

Så morsomt! Vest? Jeg er fra "sentrum" på øyen. Mulig vi "kjenner" hverandre da???

Skrevet

Nei, gikk i byn... Lurer på om jeg har en mistanke om hvem du er. Er du fra øst, men bor på vest for du er gift med en derfra?? Har du spilt fotball?

Skrevet

Jepp! Er nok det!

Utrolig morsomt!!!!!

Skrevet

Ja, jobber du der enda? Kor tid er du ferdig i perm?

Skrevet

Jeg skal begynne i midten av april. Tar ut 3 uker ferie etter permisjonen er ferdig. Hørte at det var vanskelig å få tak i folk på abo nå. Hvilken avd jobber du på? Trives du?

Skrevet

Jobber på B. Jeg trives veldig godt. Du vil ikke tilbake du da?

Skrevet

Nei, vil nok ikke det desverre! Har det veldig bra i hsp. Kunne tenke meg en jobb uten turnus da.. Vurderer etterhvert å finne meg en helt annen jobb. Tenkte å bli ferdig med små barn først, så får vi se hva det blir til....

Skrevet

ja turnus e noe drit. skulle bare vært dagvakter. og fri hver helg. Ikke lett å finne 9-16 jobber nå lenger. du har vel ikke tenkt å jobbe på supergrisen vel ??:) he he

Kjekt å prate med deg:) Får hoppe i loppekassen å få lit søvn før tullemor våkner igjen. Hun styrer så fælt på for tiden, våkner annenhver time.

Skrevet

Ja, bare dagvakter hadde vært toppen! Nei supergrisen blir nok ikke min arbeidsplass igjen!

Her er det også styr med at snuppa våkner annenhver time! Hun har fått en tann så det er vel flere på vei.

Håper vi kan preikes en annen dag, kjempe kos å prate med deg!

Ha det fint så lenge og sov godt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...