Nelly79 Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Har en sønn på 3 år som heter Theo, jenta i magen skulle egentlig hete Thea, men så fikk ei venninne av meg barn i sommer og denne jenta heter jo selvfølgelig Tea. Vi har ikke så veldig mye kontakt, siden vi bor 20 mil unna hverandre for tiden. VI snakker litt sammen på tlf og msn. Men blir det dumt om vi gir jenta vår navnet Thea? Vanskelig dette med navn...
1, 2, 3!!! Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Tina? Kunne tenkt meg å kalt (hvis det blir) gutten Dennis jeg, men en bekjent av meg har en sønn som heter det... Har en Christoffer og ei Amanda fra før. Blir det gutt, blir det nok Stefan, og hvis det blir jente blir det Ronja!
Gjest Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Hvis du trenger et annet pikenavn på T så kanskje Thale kunne være noe? Det betyr "edel/glans".
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 hadde ikke thea og theo blitt litt for likt??? Vil dere ha navn på T? Tiril, Tuva, Tine
ormeynglet Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Jeg også syns at Thale er kjempefint! Hadde gått for det hvis jeg var deg. Passer også fint til Theo:)
Micha.. Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Thea er jo det mest brukte jentenavnet de siste 2-3 årene så jeg synes ikke dte gjør noe om du kaller babyen for det...men synes kanskje at det ble litt vel likt til Theo... Hva med Leonora...det er veldig søtt og så er det litt likt da, men ikke såååå likt..
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Syns Theo og Thea ble ALTFOR likt uansett, hadde aldri valgt så like navn, bare en bokstav som skiller. Tilde Tonje Tuva Tiril Tina
Gjest Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Jeg ville også valgt noe som ikke liknet så mye på Theo... Thale, Tuva....ja, ville valgt noe annet jeg )
Gjest Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Jeg synes Thea og Theo var altfor likt, virker uoppfinnsomt. Er tross alt bare en bokstav forskjell. Thale Tina Telma Tuva
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Jeg hadde nok kalt jenta Thea likevel, jeg. Man klarer uansett ikke å unngå at flere rundtomkring har samme navn. Vi har noen venner vi som har en sønn som heter det samme som vår. Ikke noe stress det. Hvis Thea er det fineste navnet, så ta det! ikke ta noe nest best. Det er mitt råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå