Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Altså. Jeg har en tante som er veldig kristen. Hun jobber som sekretær på akuttavdelingen på sykehuset.Jeg vet at hun har pasientjournaler osv,det er det hun jobber med. Hvis jeg da tar abort,som jeg nå må gjøre, og er innlagt på gyn. VIl hun kunne se HVA jeg har gjort der på pcen sin? Eller står det bare hvor jeg har vært... Vet noen dette?
Gjest Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Det er ikke alle som har tilgang til alt, men for mange, dessverre. Og etikken er det også så som så med mange steder, ikke minst når hun er slekt. Kan du gjøre det et annet sted om det blir for stor belastning? Husk fritt sykehusvalg, det kan være veldig bra akkurat her.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Men det er et godt stykke til neste sykehus regner jeg med... Jeg har time å mandag... Huff.... Rekker nok ikke å bytte da...Men tusen takk for tipset.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Men hvis hun ikke vet at du skal inn, og ikke alle vet at dere er i slekt, og det er forskjellige avdelinger og du ikke tilfeldigvis støter på henne (i så fall mumler du bare "kjønnsvorter" og haster videre), er det ikke sikkert hun merker noe i det hele tatt - tenk så mye hun har å gjøre uansett. Litt flaks fortjener man her i verden også. Lykke til, håper det går bra for deg.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 takk. Nei problemet er jo at hun vet jeg er gravid. Var egentlig ikke meningen at jeg skulle ta abort. Er en grunn til at jeg må gjøre det, og det er ikke fordi jeg ikke ønsker å ha barnet. Men i hennes øyne skal alt gå sin naturlige gang. Om jeg så dør under det. Så jeg regner med at når jeg sier jeg har mistet, går hun inn for å lese på navnet mitt. Hvis du skjønner hva jeg mener. Og det er derfor jeg er redd for hva det står. Står det bare at jeg har vært på gyn, kan det jo være at jeg var der pga en spontan. Men står det hva jeg har utført så blir det jo værre....og da blir det ingen gledelig jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå