Loli Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Lille snupp på 14 mnd ligger å hoster i ett. Den høres ganske tett ut og litt "bjeffende" hun er også veldig forkjølet. Men det stopper ikke og jeg føler meg litt hjelpesløs. Har gitt hun slimløsende hosesaft kl sju men det står på flaska at man bare skal gi 2-3 ganger i døgnet så da har hun fått to ganger i dag. Kan dette være krupp? Hun har ikke feber tror jeg...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 At hosten høres ut som bjeffing, er et ganske sikkert tegn på falsk krupp. Du kan legge en pute under madrassa, eller aller helst heve senga i hodeenden (bøker under beina feks), sørg for at det er åpne vinduer på rommet, men pass på at barnet ikke fryser. Hjelper ikke dette kan du ta barnet med ut, men husk å kle godt på det! Trenger ikke ha feber selv om hun har krupp.
lille je Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Hvis du aldri har hørt noen med krupp før så er hosten så ille at man ofte blir redd når man hører det. Ligner ikke på noen annen hoste. Mamma løp ut av huset første gang jeg fikk det, fordi hun ble så redd:)
Loli Skrevet 24. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2007 Oki, nå leste jeg den andre tråden her også. Hun er bedre når jeg tar henne opp, hoster ikke så mye. Nå har jeg lagt inn en større pute og hevet sengen så får vi se hvordan det går. Jeg løper ikke akkurat ut når hun hoster da;) Men synes den er uvanlig stygg ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå