Gå til innhold

Hei Mathilde!! Et lite spørsmål til :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har spådd meg, og du syntes du såg at jeg ville bli gravid med ei jente i nærmeste fremtid. Synes dette er veldig spennende.. Har blitt spådd av to tidligere som mente at jeg ville bli gravid i mars, mens en annen mente til neste sommer. Tror du jeg må vente til mars før det skjer noe?

Kan det være mulig at jeg er gravid nå tror du? Tror jeg hadde EL rundt omkring den 18, og siden det var bursdagen min denne dagen ville ikke samboeren min hoppe av i svingen ;) Antar jeg har IKM rundt den 3 desember. Hadde vært artig med en kommentar på hva du tror :)

Jeg er født: 18.11.75

Han er født: 04.02.75

Vennlig hilsen meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg følte nær fremtid, så er det fullt mulig at det kan være allerede nå. Litt vanskelig å være så konkret, å se nøyaktig måned. Men jeg tror absolutt at sjansen er til stede, og når jeg ser hvor stor er sjansen, får jeg opp at den er meget høy. Jeg får opp at sjansen er ca. 70-75 (80) prosent for å lykkes denne gangen. Det er hva jeg ser. Det blir spennende. Og skulle det bli nå, så ser jeg ingen problem med mannen din, han vil bli glad også. Kanskje litt skummelt, men han vil synes det er spennende også.

Håper jeg hører fra deg, jeg er også spent om det lykkes denne gangen :-)

Skrevet

Skal skrive inn et innlegg når jeg vet. Regner med at jeg kan teste om 7-10 dager. Kjenner liksom ikke noe enda, men det er jo alt for tidlig ;) På de andre to hadde jeg en anelse før jeg testet, men den fikk jeg nok rundt ikm. Spennende er det! Tusen takk for svar i hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...