Gå til innhold

Vi er trygt tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

på hotellet etter dagstur til Trondheim. Vi bor ikke langt unna der den tragiske bussulykken skjedde i dag tidlig,og tok det veeeldig med ro inn til byen på de såpeglatte veiene.

Hotellet vi bor på er et gammelt fantastisk nydelig hus,ligger skjønt til.

Flotte rom,god mat og drikke.

Datteren storkoser seg med venner hele tiden.Og siden jeg bestilte to rom,er det voldsomt med overnatting inne hos henne :)

Vi leide bil på Værnes,var kjempeheldig, å fikk den oppgradert,så kjører stor flott bil,og jeg farter gjerne rundt som sjåfør

med disse flotte ungdommene :))

Bytur som sagt idag...det var surt og kaldt...men fikk shoppet litt,samboer var på gamle trakter der han studerte ;)

Minstemann er i storform,koser seg med masse snø og hadde sin første tur på Mc Donalds i dag.Haha...det var ingen suksess...for han Ronald Mc Donald klovnen han er super skummel ;)

Selv om han er en figur eller plakat.....jeg har en liten engstelig sønn :))

Datteren var forresten beintøff i går kveld...hun gikk forbi pappans hus(hennes andre hjem i 4 år) med to venninner. Hun ringte på.....han lukker opp,står helt paff,og det eneste han spør om 3 ganger er hvordan går det med deg da........og det var det som ble sagt.Samboeren hans kom ikke ut,ikke spørsmål om å treffe henne før vi drar hjem,ingen sms idag om at det var fint å se henne.Men venninnene hadde sett at han hadde tårer i øynene,og var helt stresset...Stakkars stakkars mann...tenk å bli så kuet,at han blir helt satt ut av å treffe på sitt eget barn.

Nå slapper vi av på hotellrommet,med masse sjokkis,potetgull,finale på skal vi danse,og trådløst nettverk :)))

Imorgen ettermiddag, i varslet full storm er det retur Gardemoen og ny uke :)

Ha en flott kveld alle sammen!

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok en gang vil jeg be deg om å bringe videre en hilsen til datteren din, for jammen har hun bein i nesa!Jeg er mektig imponert og veldig glad for at hun satte ham på plass. For med et sånn stunt gjorde hun det klart for ham at han ikke ser henne, og at hun akter å gi beskjed om at hun vet at han finnes, og vet at han behandler henne dårlig. Hun er utrolig! Jeg liker henne veldig godt, hun gir meg lyst til å denge en hver drittsekk, ved å gjøre sånne små stunt i stedet for å bruke vold.

God å høre at dere holder der på veien også - tragisk ulykke... uff!

Du er en flink mamma plutseliten! Jeg håper jeg klarer å være ungdomsmamma sånn som du!!!!!

all ære!

god klem fra

Skrevet

Jeg vil si det samme som dritgrei!!!

Rakk ikke å ønske dere god tur, men jeg skjønner at dere koser dere :)

Jeg bøyer meg i støvet for både deg og datteren din!!!

Kom trygt hjem i morra :)

Skrevet

Wow, hun er jammen en tøff liten terrier ja!!! Hipp hurra for døtre som er mer voksne og tøffere enn fedrene:-) Jeg tror at barna våre blir litt klokere enn oss - og det er jammen hun et tydelig bevis på!

FLott at dere har storkost dere sammen og hver for dere:-)

Deilig med slike utflukter for både liten og stor:-)

Og du, den McDonaldsen dere har vært på der, den har jeg vært stamkunde på; i perioder-)))

Skrevet

Så utrolig tøff datteren din er!

Utrolig at hun kan ha en slik dott av en far.....

skjønner godt du er stolt av henne=D

God tur hjem=D

Skrevet

Imponerende oppførsel av fjortisen!

Tanker pappaen fikk noe å tenke på!

Ha en fortsatt god helg i trønder-hovedstaden, høres ut som oppholdet så langt har vært en suksess :o)

Skrevet

Høres ut som om mor og barn har hatt en koselig tur!! Og jammen er jeg imponert over datteren din!!!!

God tur hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...