Jubajuba Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Bare lurte på om det er noen som har bestilt seg ringer ved hjelp av designprogrammet til Mestergull, og hvordan resultatet ble.. Ser disse ringene bra ut - er dere fornøyde? Er det andre, lignende sider ute som kanskje er konkurransedyktige på pris?
mamma til to=) Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Vi fant ringene våre der, men jeg anbefaller deg til å dra til en mestergullbutikk å prøve de også. Der har de alle ringene, alle typer gull, str osv. Vi endte opp med litt annet design enn den vi hadde funnet på nettet. Men er kjempe fornøyd! =)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Vi har også lykkeringene..Kjempefornøyde.Har en enkel utgave i hvitt gull. Men ja..dere må dra å prøve. De forskjellige typene både føles og ser så forskjellig ut på fingen:)
Alvilde<3 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Prøving er viktig ja. Jeg fridde til sambo og ville jo ha ringen hans uten at han visste det. Jeg prøvde en av mine ringer på hans for å se forskjellen, men det ble for stor. Det var bare til å fikse på den, men hvis det er diamant på så er det litt verre.. Er kjempe fornøyd med resultatet og prisen!! Jeg har stjernedryss - 5 stjerner. Har fått mye skryt for de : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå