<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 og med hvem? for meg blir det første jul med svigerfamilien. Blir rart og ikke feire med min familie. Neste år blir det med min familie og den lille babyen våres.
mai mammaen til to Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 vi skal feire hjemme i år..sammen med mine foreldre og søsken + farmor..gleder meg masse. i fjord feiret vi med svigerfar og hans familie.. var kjekt. men ikke det samme uten min familie. men vi inviterte mamma og de på frokost her før vi dro ut til svigerfar..
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 I år er det foreldrene mine som får æren å ha besøk av oss på julaften! Var hos svigermor og svigerfar i fjor. (første jula til sønnen vår) i år er det første jula til dattera vår. Så besteforeldrene får hver sin første jul!!!
Mamma til snart 4 Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 denna jula skal vi feire med sambos mor og far og hans bror+ kjæreste,som er min venninne fra før, så blir en koselig og rolig jul, sambos andre bror feirer med konas familie. jenta vår blir 10 uker til jul og hennes første;) men vi kommer til å bytte, dette året sambos familie,neste år, min familie;)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Vi har pleid å feire annenhver jul hos mine og hans foreldre, i år skal vi være hos svigersen. Kjempekoselig!! Men neste jul, DA starter vi våre egne tradisjoner, for da har vi en liten en å lage jul for=)
Supertea Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Vi skal være hos mamma og hennes mann i år. Lillebroren min og stebroren min kommer også.
Frk. V *juli-11* Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Hos mamma.. Hvert år! Så kommer mamma og de og besteforeldrene mine til oss 1. dag. Gleder meg til JUL!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 i år er det sammen med samboer og min søster som skal feire hos min far (skilte foreldre) neste år er det med lillegutt og sambo hos hans familie (far, mor og en bror eller to, en da med kone)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Hjemme hos oss selv, sammen med mamma, svigers og søskene våre + barn Har gjort det slik helt siden vi fikk barn
Gjest Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Vi skal feire jul hjemme hos oss sammen med min familie i år.... Kjøpte hus i Januar, så det blir koselig å feire jul i nytt hus ) Gleder meg sååååå... Tenk bare 1 måned igjen..... )
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Vi skal feire hjemme hos oss, i nytt hus. Første jula i huset vårt, med (forhåpentligvis) en guttebaby i hus, og begge familiene våre samla:) Alle får ta med seg litt mat sjøl så jeg slipper å lage til hele bølingen!! Blir koslig med veslesnuppa på 17 måneder å se åssn hu reagerer på nissen som kommer hjem til oss... Gleder meg!!
Gjest Skrevet 24. november 2007 #12 Skrevet 24. november 2007 Vi reiser til min familie i år. Blir første julefeiringen vi skal være sammen, og jeg gleder meg (normalt reiser han til sin familie og jeg til min..) Kommer tanter og onkler og kusiner fra fjern og nær, og jeg GLEDER meg stort! Gleder meg også masse til at pusen min skal få se hvordan julefeiring jeg er vant med
UnePune äntligen hemma! Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Helt siden jeg ble sammen med mannen min da jeg var 16(han 18) har vi feiret jul annethvert år hos våre foreldre og hans. I år skal vi for første gang feire jul hos oss selv, og svigers, eldste broren til mannen min, broren hans, samboeren hans og datterea deres, og moren til samboeren til svogern min kommer til oss =) Og jeg gleder meg! Med to unger og en til på vei følte vi det var på tide å starte vår egen tradisjon. Neste år skal vi be foreldrene og søskena mine til oss.
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 I år skal vi feire jul hos pappa, og hans familie. De har ei jente på 3 år, altså min halvsøster, og jeg har aldri feiret jul med henne, så det blir koselig Blir nok ekstra stas for henne å ha en liten baby på besøk på julaften Ville egentlig starte egne tradisjoner i år, og invitere folk hjem til oss, men siden jeg har termin 17.12 og gubben kanskje må jobbe på julaften så venter vi til neste år
BarnNr.4 :) Skrevet 25. november 2007 #15 Skrevet 25. november 2007 Vi skal feire jul hos min familie:) synest det er best;) Hehe;) sikkert for det er det jeg er vant til:)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 Vi feirer vel hjemme eller hos Mamma og Pappa i år, men med Svigerfamilie siden vi har tvillinger på under en måned på juleaften, så ikke noe stor feiring i år, men neste år så blir det nok hos oss.
Phantom´ Skrevet 28. november 2007 #17 Skrevet 28. november 2007 Vi feirer i eget hus for 3. gang. Begynte egne tradisjoner da vi fikk eget hus. Vi inviterer alle på begge sider, og så kommer de som har lyst. I år blir vi 11 på julaften. Det blir kjekt!!!
mamman til karen elisabet. Skrevet 28. november 2007 #18 Skrevet 28. november 2007 Jeg skal feire jul for første gang med samboeren min,her hos oss. Min familie kommer og regner med at sønnen hans skal være med oss.
nr 6 på vei Skrevet 28. november 2007 #19 Skrevet 28. november 2007 Vi skal feire "storjul" hos min mor. Min bror, kone og sønn. Min søster, forlovede og 2 barn Meg og min mann og 3 barn. Min mor Vi blir 13 til middag både julaften og 1 juledag. Deretter drar vi hjem og feirere resten av julen hjemme hos oss selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå