Gå til innhold

dere som kjøper de pampers jumbo pakkene ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gjør dere av eskene ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar de med på jobb og putter de i papp-pressa... Eller hiver de i papp-bosspannet.

Skrevet

Papirgjenvinning? Brenner dem i peisen..... Eller er det noe nytt med dem den siste tiden? plastikk eller noe?

Skrevet

De pakker bort for små klær i =)

Syns det er kjekt, for man får ikke brukt de til så mye annet, og tar opp mye av søplekassa.

Skrevet

Pappinnsamlinga.... Eller så pakker vi dem fulle av gamle minner og setter dem på loftet!:)

Gjest otilie79 på nye eventyr:o)
Skrevet

Minsta bruker de til gåvogn:P

Også bruker jeg de til papiravfallet, legger aviser og reklame og sånn i før jeg bærer det ut:o)

Skrevet

tenkte å bruke de til å pakke ned for små klær og leker som ikke brukes lenger. men bruker de og til papir sortering, og kaster de i papir og papp søpla :)

Skrevet

Bruker de til å samle papp/papir/reklame i, og setter de ut hver 3. uke når kommunen kommer og henter papirsøppel.

Skrevet

men jeg trodde søppelbilene ikke tar med seg boss som ikke får plass oppi dunkene jeg ?

kan man bare sette de der ved siden av dunken da ?

Skrevet

Jeg putter de oppi papirspannet, jeg - bretter dem sammen og de får fint plass oppi der:o)

Skrevet

Ikke for å være frekk, men dette må vel være et av dagens tåpeligste spørsmål ??? ; )

-og forresten så er systemet for papirgjenvinning forskjellig fra kommune til kommune.

Skrevet

eh ?

jaha..?

dumt spm for deg,ikke for meg,lurte faktisk oppriktig på det,for jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av de..

sorry da.

Skrevet

Ja, vi setter ut både den orange posen og esker med annet papirsøppel, de tar med seg alt :)

Skrevet

Tar pakkene ut jeg og legger esken igjen på butikken:-)) Gjør det seff etter jeg har betalt. Har nok papirsøppel om jeg ikke skal ta med de store eskene også.

Skrevet

Vanligvis får jeg de til å ta esken i butikken, så tar jeg de med i en bærepose i stedet. For å slippe det ekstra papiravfallet. Men her i kommunen er det iallfall slik at pappesker som ikke går i søppeldunken kan brettes og settes ved siden av, så tar de dem også med seg. Så hvis det er for fullt i dunken, setter jeg de på siden av. Men sjelden jeg har med eskene hjem, er stort sett hvis mannen min kjøper at eskene er med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...