Monajenten Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 ...er bare helt NYDELIG! Skulle gjort mye for å se ut som henne! Mona er forøvrig utrolig flott hun også. De er jo knallpene med fantastiske kropper begge to. *misunneligsomfaen* Hvorfor er det sånn at noen rett og slett bare ER pen, mens andre er det ikke??? :-(
En_av_hver Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Fordi vi andre er pene INNI oss......og til slutt er det myyyyye bedre hi, hi:-) Akkurat som du Monajenten...jeg tror DU er skikkelig skjønn inni deg...og kanskje også utenpå? ;-))))
Monajenten Skrevet 24. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2007 Ååå jaaaaaada, det er MYYYYYYYYYYE bedre å være pen inni seg:-/ Ja jeg er skikkelig skjønn inni meg..............:-p Dessverre ikke utenpå *dobbeltsukk*
En_av_hver Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Men du skjønner det du Monasnuppa, når man er skjønn innvendig, så er man automatisk litt skjønn utenpå også :-))))))))))))))))))))))))))))))))))
*dum&deiLig*™ Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Monajenten: hvor ble det av selvtilliten du ønsket deg etter bukplastikken? Virker som om det er mer en henget på magen som plager deg. Beklager hvis jeg er direkte, det er ikke vondt ment.
lille je Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Monajenten, jeg har da sett bilde av deg, og du er jo utrolig søt!!
Monajenten Skrevet 24. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2007 Helt greit at du er direkte:-) Men tror du er litt ute etter meg, jeg!! Hver gang jeg skriver ett eller annet sånt, så kommer du med noe mot det.............;-) Men fin mage har jeg!
rødhette* Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Syns hun ligner veldig på Michelle fra Dansefeber
Gjest Skrevet 24. november 2007 #13 Skrevet 24. november 2007 maria er nydelig! helt enig i det! Men jeg har sett bilde av deg også, og du er en kjempe nydelig jente du også! I tillegg virker du veldig hyggelig
Gjest Skrevet 24. november 2007 #14 Skrevet 24. november 2007 Vettu, jeg er pen som bare det inni meg, men jeg skulle gitt alt jeg eier og har (minus gubben og gullet såklart) for å vært litt pen utapå også! Ingen krav til å se ut som verken maria eller mona, men noe i retning skyggene deres hadde ikke vært å forakte! (Jada ... har høye tanker om meg selv...)
*dum&deiLig*™ Skrevet 24. november 2007 #15 Skrevet 24. november 2007 Hvor skriver jeg noe i mot det du har skrevet? Du har aldri lagt skjul på ditt dårlige selvbilde her inne. Slik jeg har forstått det, har det bunnet i magen din som du synes er så stygg. Nå er magen operert, men jeg ser ingen "bedring" i ditt syn på ditt eget utseende. Mulig dette ikke har vært din intensjon å formidle, men sånn har jeg oppfattet det. Beklager hvis du føler at jeg er ute etter deg, det har ikke vært min intensjon. I et innlegg som dette, vil kanskje det meste som ikke er enig med deg eller som sier at du er søt tolkes som om man er ute etter deg? ;-)
Monajenten Skrevet 24. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 24. november 2007 Nei, du tar helt feil i den siste kommentaren. Jeg skrev da virkelig ikke innlegget for at folk skulle si det, jeg kommenterte Maria, fordi jeg syns hun er helt nydelig. Og jeg skulle ønske jeg også var så pen, men det er jeg ikke. Det er jo ikke noe å legge skjul på, det er jo sånn det er. Den dårlig selvtilliten har veldig mye med magen å gjøre ja. Men det har også mye med at jeg ble mobbet gjennom hele barneskolen og ungdomsskolen fordi jeg er stygg. (Ja, det var det de sa.)
Monajenten Skrevet 24. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 24. november 2007 Tusen takk for det:-) Din MiniMais og lillebror her i huset er like gammel:-D
solstråle69 Skrevet 24. november 2007 #18 Skrevet 24. november 2007 Så rart det er hvor forskjellige vi er mht utseendet! Jeg synes Maria er rett og slett kjedelig, og ville aldri traktet etter å se ut som henne. :-)
Monajenten Skrevet 24. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 24. november 2007 Det er bra da. At vi har så forskjellig smak!! Hvilken kjendis ville du sett ut som? Hvem er virkelig flott i dine øyne?
solstråle69 Skrevet 24. november 2007 #20 Skrevet 24. november 2007 Hmm... Jeg tror faktisk ikke at jeg noen gang har ønsket å se ut som noen andre. Har for god selvtillit antakelig! ;-) Men jeg synes Prinsesse Diana var utrolig flott. Ikke klassisk pen, men med masse sjarm!!!
cherry coke Skrevet 24. november 2007 #22 Skrevet 24. november 2007 Jeg synes heller Maria er ganske ordinær...Men vi har heldigvis forskjellig syn på hva som er vakkert=) Synes forøvrig at Cate Blanchett er en av de vakreste kvinnene påå jord!
*dum&deiLig*™ Skrevet 24. november 2007 #23 Skrevet 24. november 2007 Jeg sa heller ikke at det var derfor du la ut innlegget, men en sånn type innlegg sier seg selv at dersom man ikke er 100% enig, så er man jo uenig=ute etter deg med blunkesmiley. Skjønner? Skjønnhetsidealene er ulike rundt om i verden. I Afrika skal du helst være så stor som mulig, i Asia er "store" øyne og små neser et ideal, her i vesten skal man helst være 1.85 og 45 kilo osv. Personlig så synes jeg at Maria har flott kropp som kler henne, Mona også, selv om bena hennes er i slankeste laget til at jeg synes det er pent. Gi meg formene til Beyonce, hadde glatt valgt dem foran både Maria og Monas kropper any day;-) Du har jo en mann som elsker deg, og som falt for deg før du fikset magen. Teller ikke det for noe på selvtilliten din? Jeg er glad for å være den jeg er, og hadde jeg fått lov til å velge mellom utseendet til alle verdens kvinner, tror jeg faktisk at jeg hadde valgt å beholde mitt eget utseende uansett. Av den enkle grunn at jeg er meg, og at å ha andre sitt ansikt eller kropp hadde ikke gjort at jeg følte meg noe bedre. Hadde vært merkelig å se inn i noen andres speilbilde når jeg stod opp om morgenen... Utseende løser ingenting, selv verdens nydeligste damer har issues og problemer. Er du klar over at det å være pen også fører til problemer? Jenter sprer dritt om deg pga misunnelse, du vet ikke om mannfolkene er interessert i DEG som person eller bare utseendet ditt, du kan lett bli oppfattet som mindre intelligent osv.
Monajenten Skrevet 24. november 2007 Forfatter #24 Skrevet 24. november 2007 Jeg skulle gitt mye for å ha litt av den selvtilliten din! (og det er veldig positivt ment!) Vet du, det irriterer meg. Jeg blir så forbanna på meg selv for at jeg bryr meg så enormt om disse tingene. Jeg vet jeg burde være fornøyd, sette pris på meg selv / godta at jeg er som jeg er, og heller se lysere på ting. Til og med jeg vet at selvtillit er så enormt mye penere enn bare et pent speilbilde. Det teller mye på selvtilliten at jeg fikk kjæreste med "stygg" mage, du har rett i det. Han brydde seg ikke i det hele tatt om magen min, sa at han likte meg for den jeg er (har jeg litt å lære?) Og det var mitt valg alene å fikse på magen, og det var KUN for min egen del. Han kunne ikke brydd seg mindre. Men jeg er ikke alltid glad for å være den jeg er. Jeg har nydelige barn jeg ikke ville vært foruten, jeg har kjøpt meg leilighet som alenemor, bestått svenneprøven i kjole og drakt osv osv osv...men jeg føler meg likevel mislykket. Det er så mange til jeg vil oppnå, som jeg burde klare å oppnå men likevel ikke får til. Så mange drømmer jeg vil følge, men ikke klarer å gi alt for...
*dum&deiLig*™ Skrevet 24. november 2007 #25 Skrevet 24. november 2007 Been there, done that. Har vært i samme båt som deg, mobbet, utfryst, ikke klarer å oppnå alt jeg vil osv. Men vet du hva; jeg driter i det! Det er ikke meg det er noe i veien med, det er de som er misunnelige! Jeg ble utfryst fra venninnegjengen fordi guttene som de andre jentene ville ha ofte ble interessert i meg. Som om det er min feil?!? Jeg var utadvendt og avslappet, stod ikke i en krok å ventet på at min store fjortiskjærlighet skulle plutselig oppdage meg etter at jeg hadde vært forelsket i han i 3 år. Det fikk jeg jaggu svi for, venninnene mine likte ikke det. Så jeg ble innadvendt og negativ istedet. Nå kunne det ikke brydd meg mindre hva folk mener om meg. Jeg vil MYE heller ha 2 nære venninner som virkelig bryr seg om meg, en 100 bekjente som couldn't care less. Jeg er viktig for de som bryr seg om meg, resten driter jeg i! Når det gjelder det å oppnå drømmer osv, kommer det jo an på om målene du setter er realistiske eller ikke. Hvis målet mitt er å bli supermodell, kommer jeg aldri til å nå målet. Hvis målet er å få en jobb jeg trives i, så klarer jeg det hvis jeg virkelig vil. Men man må ønske det sterkt nok til å faktisk gjøre noe med det! Dessuten er min erfaring at når jeg har vært trist og lei lenge nok, ønsker jeg ubevisst ikke å lykkes i det jeg driver med. Det vanskeligere for meg å takle suksess en fiasko, siden fiasko er noe jeg er kjent med. Av og til "koser" jeg meg litt når jeg kan rulle rundt i min egen selvmedlidenhet, hvis du skønner hva jeg mener....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå