Gå til innhold

Herregud; Tenk om jeg dør i natt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med Lille da??? Vi er alene hjemme.....

Huff...Flere som får sånne dumme tanker når de er alene med de små?

Tenk om vi skulle være alene en hel uke da.....og jeg døde?!?!

Må slutte å tenke på sånt

Huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff sånn har jeg også tenkt..

MAN KAN IKKE TENKE SÅNN..

begynte faktisk å gråte da..

tanken om at lille skal ligge alene ....ingen kommer..

Å FY FAEN...

dette innlegget var jo litt unødvendig da..

fyfy aprilbaby..

Skrevet

Jeg er alene hele tiden. Dag og natt. Ka ikke gå rundt å tenke på slik? Blir jo ko-ko da!=)

Skrevet

Nå tuller underbevisstheten din litt. Sikkert pga den nyheten fra USA om hun tvillingmammaen som døde.

Du dør ikke i natt. Jeg er sikker på det. Hadde satset en aksjepost på det ihvertfall:-)

Skrevet

milde himmel, ikke psyk deg selv ut!

er og har vært alene med snupp siden første gang hun pustet jeg.. skulle jeg tenkt sånn hadde jeg vært lagt inn for lengst for å si det sånn!

tenk på noe gøy og postitivt du skal gjøre snart, stoor klem!

Skrevet

Tenk om du ikke dør?

Skrevet

Ja,har hatt akuratt samme tanken. Tenker slik som:tenk om jeg får hjertestopp f,eks mens samboeren jobber og snuppa blir liggende alene. Var ei på jobben som fikk hjertestopp,heldigvis når hun var på jobb og ikke alene(var alenemor) ellers hadde hun dødd.

Uff,vi får bare riste tankene av oss:(

Skrevet

Slik tenker jeg også hver gang jeg er alene... Men be noen om å sette på alarm på mobilen og ringe deg feks når de står opp i morgen. Slike ting hjelper meg veldig, for det å høre "du må ikke tenke slik" hjelper ikke i det hele tatt.

Skrevet

Uff!! Sånn kan jeg tenke å :( Og det er ikke noe moro!! Tenker ofte når jeg kjører bil når alle tre er i bilen, tenk om vi kræsjer og både jeg å sambo dør.. Hvem skal ta seg av gutten min nå? Jeg får ikke sett han vokse opp, og han får ikke ha oss som foreldre og omsorgs personer osv opp igjennom livet sitt. Det er skikkelig vondt å tenke på og jeg får ofte en tåre i øyekroken da..

Skrevet

Jaja..... må helt ærlig talt si at jeg syns det der blir ca like dumt som alle som blir helt utafor av at mannen skal være borte en HEEEEL helg, og ikke skjønner hvordan de skal greie seg.

Unnskyld meg, altså... Ta deg sammen og slapp av, du kommer mest sannsynligvis ikke til å dø.

Skrevet

Forresten tenk om du døde i morgen kl 13.46. Ville det vært bedre? Er det værre å dø på natta?

Skrevet

Det var bare en tanke som falt meg inn. Har ikke tenkt på det en gang før nå når han er 2,5. Har vært mye alene med han. Har ikke probelmer med slike tanker. Skrev det ned i det tanken slo meg. Har skravlet med ei venninde i telefonen etterpå og ikke tenkt et sekund mer på det etter at jeg skrev det. Er nok ingen fare med psyken nei :-). Lurte bare på om det var vanlig atr slike tabker kan slå ned.

Skrevet

Ja...for da kommer gubben hjem om 14 minutter *ler*

Skrevet

Vet du, akkurat det samme har jeg tenkt maaange ganger.. Er alene med jentene 2 uker i slengen. Hva om jeg dør mens jeg er alene med dem har jeg tenkt x antall ganger. Hvor lang tid tar det før noen merker det? Ingen som kommer til å reagere på om jeg ikke tar tlf når dem ringer.

Huff nei, det går ikke an å tenke slik-da blir man gaal.

Skrevet

Nå bor jeg ganske langt unna familien, og vi snakker sammen nesten hver eneste dag, enten på tlf eller mns. Ikke fordi jeg er hysterisk og går rundt og tenker på at jeg skal dø. Men det kan selvfølgelig skje, og da kunne det jo ha tatt en stund før det hadde blitt oppdaget og det hadde gått utover tulla:)

En eldre mann i etg. over meg døde faktisk, og han lå i mange uker før noen merket det. Ikke en drømmesituasjon.

Skrevet

Huff... nå ble jeg også redd!!!!!!!!!

Har to små her som er fullstendig avhengige av meg. Mannen min jobber borte 2 uker i strekk, og vi snakker ikke sammen daglig engang. Kanskje bare hver 2-3-4 dag... Har egentlig ingen jeg snakker med daglig som ville begynt å lurt... Herregud, tror jeg må alliere meg med noen som kan komme å sjekke hvis ingen får tak i meg og jeg ikke åpner døra!

Ble faktisk såpass redd nå at jeg fikk en sånn panikk-følelse!

Har aldri tenkt over dette før, men fy så ekkelt å tenke på!

Skrevet

Jeg er alene med gullet hver eneste natt, og tanken streifer meg rett som det er... Ville tatt mange dager før noen begynte å bekymre seg for meg/oss.

Uff, nei, man kan bare ikke tenke på det... Kan bli gal av langt mindre....

Hehe... skriv et innlegg her i mrg tidlig da, så vet vi at du har overlevd natten;-))

Skrevet

Ja, kan ikke alle som er alene skrive et innlegg her i morgen sånn at alle vet at vi lever, haha :D

Skrevet

Ja, fy søren - jeg tenkte akkuratt det samme! Er alene hjemme med Milla og fikk en tanke inn i hodet mitt i sted, hva om jeg dør i natt...? Da ligger hun helt hjelpesløs i sengen sin - samboer kommer ikke hjem før sent sent i morgen kveld...*grøss*

Skrevet

Hør nå.... hvor mange er ikke aleine med ungene sine hver eneste natt?

Hvor mange har du hørt om selv, for eksempel?

Og hvor mange har du hørt om som plutselig ikke våknet opp en morgen totalt sett av alle du kjenner og de du kjenner som kjenner noen som kjenner osv....

Skrevet

d var da svært så deprimerende vi var idag da....

men da sier vi det slik at hvis du ikke er på dinbaby i morgen inne klokka...hva? 12.00? så ringer vi etter hjelp?

er ikke sarkastisk nå, selv om måten jeg skriver det på kan virke slik....

tror nok alle tenker det en gang eller to når de er alene med barnet....da sambo dro til oslo 5 dager før meg i sommer så ba jeg brorn min om å ringe meg HVER dag i tilfelle det skulle skje noe....and he did....snille brora...

Skrevet

Jeg tør ikke gå å legge meg jeg nå...tilfelle jeg dør mens jeg sover.....så får bare sitte her på DIB til i morgen.....

KØDDA....

Lille er heldigvis stor nok til å klatre ut av senga sjøl...og han klarer altfor fint å hente seg mat i kjøleskapet selv også....

'Godt denne tanken ikke slo ned i meg når han var yngre. Han er 2,5 år nå :-) KLarer å være aleine til pappa kommer da.

PUH..da kan jeg trygt legge meg i dag og ;-)

Skrevet

æææææææææ!!!! det er jo ikke bare jeg som tenker sånn jo!! tenker på det hver kveld jeg....er alene med gutten min hver natt og er kjemperedd for at hjertet mitt skal stoppe om natta og at lillemann blir helt alene i maaange timer. kanskje dager:S og og.. tenk om han skrur på ei plate på ovnen så det begynner å brenne mens jeg ligger der død! ehe...uff...

Skrevet

Trøster meg med at mamma alltid ringer om jeg ikke har vært pålogga på msn på noen timer, og hadde hun ikke fått svar iløpet av en hel dag så hadde hun garantert kjørt hjem til meg for å sjekke om noe er skjedd, så jeg er ikke så veldig redd for den problemstillingen.

Noen hadde nok oppdaget det lenge før ditt barn hadde rukket å ta skade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...