Gå til innhold

Hva slags diagnose har annie egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener, hun tror alle er noen andre.. Sånt er da ikke normalt? Aner vi noe paranoia og konspirasjonshelvete i bakgrunnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annie har hotline til Oliver Stone og vet nøyaktig hvem som skjøt JFK også, nemlig meg.

Skrevet

Personlighetsforstyrrelser kommer visst gjerne i flokk.

Paranoid personlighetsforstyrrelse:

Personen har vedvarende og urimelig mistenksomhet mot, og mistillit til andre mennesker. Personen er alltid på vakt, lett å fornærme og rask til motangrep.

Tendens til å tolke andre som om de gjør alminnelige ting for å være stygge med dem. De er lette å såre, reagerer raskt med sinne, har vanskelig for å tilgi fornærmelser eller krenkelser, tør ikke betro seg til andre og mangler humor.

Schizotyp personlighetsforstyrrelse:

En personlighetsforstyrrelse preget av eksentriske holdninger og oppførsel, irritabilitet, dårlig kontakt og et spesielt eget språk. Kan være preget av følelsesmessig tilbaketrekking og en tenking som blander sammen fantasi og virkelighet. Kan tro på telepati, sjette sans, at andre kan føle deres følelser og føle det som om de døde er til stede. Kan snakke på en måte som er preget av abstrakte ord og

vendinger samt filosofiske begreper som kan være vanskelige å forstå. Noen kan ha eksentrisk atferd eller utseende, være fjollete, fjerne eller ha rare gester og grimaser. By- og bygdeoriginalene fantes gjerne blant dem.

Narcissistisk personlighetsforstyrrelse:

preges av storhetsfølelse, gjerne kalt grandiositet, i fantasi og atferd. Overdriver egne prestasjoner og talenter og venter å bli lagt merke til. Fantasier om suksess, makt og skjønnhet, føler at de har krav på spesielle rettigheter og særbehandling, for eksempel at de ikke må stå i kø. Reagerer sterkt på kritikk, med raseri og skamfølelse eller følelse av å bli ydmyket. Krever oppmerksomhet og beundring og er preget av sterk misunnelse i forhold til andre som er bedre enn dem.

Hysterisk eller dramatiserende personlighetsforstyrrelse:

Overflatiske, svingende følelser, dramatisering, egosentriske og selvmedlidende og mangler hensyn til andre. Stadig søken etter omsorg og oppmerksomhet.

Skrevet

NÅ kødder du, for det var jeg som regisserte det hele. Og jeg satt i jakkelommen til Jacie O da det skjedde.

Skrevet

Og vips hadde vi kategorisert de fleste på skravle med det samme.

Skrevet

Vel, for å låne Evelins eminente oppsummering av annie-logikk: personlighetsforstyrrelser opptrer i flokk, skravlere opptrer i flokk, ergo er skravlere personlighetsforstyrrelser.

Skrevet

Lommene til Jackie O var alltid sydd igjen slik at hun ikke skulle få hengende lommer....

Jeg tror du satt i hatten Doppler.

Skrevet

hehe... jeg kan la mine diagnoser ligge en liten stund til da ser jeg:-)

Skrevet

Jeg var ganske liten den gangen...

Skrevet

Forfølgelsesvanvidd

Skrevet

Jepp. Det er jeg fortsatt. Meg og marilyn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...