Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 tror d var slimproppen som gikk i sta da jeg var på do, er i uke 36 og har ik termin før 23.des....men skal ha planlagt ks 12.des. Da jeg skulle ha nr en startet fødselen dagen etter at slimproppen gikk, men d kan vel gå flere uker før d skjer noe også?? kan man ha sex når slimproppen er gått?tenker på bakterier og sånt....
LiKr Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Etter som jeg har skjønt trenger det ikke bety så mye om slimproppen har gått - det kan dannes ny slimpropp hvis det ikke skjer noe mer som tyder på fødsel nå allerede... Min slimpropp gikk forrige søndag, og jeg har hatt litt slim hver dag etter dette. Jeg er i uke 39 da, og håper hele tiden at det skal skje noe snart.... ,Men alle sier til meg at selv om slimproppen har gått trenger det ikke bety fødsel ennå... Så du kan jo berolige deg med deg Og jeg kan irritere meg over det, hehe..... Har også lurt på om man kan ha sex etter den har gått, og tror egentlig ikke det er noe i veien for det... du er vel vant til mannen dine sine bakterier - tror det er viktigere å holde seg unna felles svømmebasseng og den slags.... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå