Gå til innhold

eggløsningstester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her på bli gravid. Har hatt en SA i juli. fikk tilbake mens etter bare noen uker, etter det har vi forøkt å bli gravide, og jeg tar eggløsningstester hver syklus, men jeg får ingen utslag. Har ikke brukt disse tidligere. Er det testene som ikke virker, eller har jeg ikke el?? Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes massevis av innlegg her inne om eggløsningstester, så det er bare å søke eller lete bakover i sidene.

Hvilke tester bruker du da? Er det typen der du skal tolke streker er disse ofte vanskelige å tolke. Har selv prøvd disse og fikk aldri positivt utslag,dvs streken ble aldri like sterk som kontrollstreken, men eggløsning hadde jeg nok, hadde hvertfall alle tegn på det. Jeg gikk over til CB digital eggløsningstest, og fikk positivt utslag hver mnd. Så om du ikke har prøvd det, vil jeg anbefale deg å gjøre det.

De koster litt mer, men er kanskje verdt det, i stedet for å gå i usikkerhet. Du får de billigere på f eks www.billigetester.no enn på apoteket

Skrevet

Takk for tipset. Har prøvd CB og denne mnd virker ikke den dumme testen... Den vil bare ikke måle, dvs. begynner ikke å blinke. Prøvde 3 sticks og den blinket en gang.. Sikkert en feil på den ene, men ble bare så oppgitt! Finnes det andre digitale tester enn CB?

Skrevet

Tror ikke det finnes andre digitale eggløsningstester nei.

Kan hende det er en feil med den, sjekk på clear blue sine sider hva de sier om det, kanskje du kan sende den inn og få en ny. Mener å ha hørt andre har gjort det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...