Gå til innhold

et lite spm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bør man trene for å få flat mage??

Har hørt at man kan ta 1000 situps hver kveld, og likevel ikke få flat mage av det..

Noen som kan litt om trening her?

Jeg ønsker meg flat mage til jul.. he, he :-)

Er det mulig å få vekk "løs hud" som ligger utenpå magen ved å trene riktig??

(er ikke snakk om så veldig mye på meg.. jeg har litt igjen rundt magen etter 3 graviditeter.. men har alltid hatt flat mage før, så det burde vel ikke være umulig for meg å få flat mage igjen?? )

Er også intresert i generelle treningstips for hele kroppen om noen har noen gode :-)

På forhånd takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til pilates, har aldri opplevd noe så effektivt før. Løs hud kan ikke trenes bort, jo flatere mage jo løsere blir vel huden, blir jo enda mere hud til overs da.

Skrevet

spis sunt og tren kondisjon det gjør susen.. spis før du trener ikek motsatt, da øker du forbrenningen og er mindre sulten til neste måltid, drikk to glass vann før hvert måltid og drikk generelt mye vann, tren mage og rygg likt. men som sagt kondisjonstrening er det som gjør susen;)

Skrevet

Hallo! =)

Kan ikke gi deg flat mage, dessverre, men kan gi deg gode tips da =)

Sit ups er egentlig ikke så effektivt. Det viktigste du bør tenke på er trening av kjernemusklaturen..

Trener du på ett senter? Isåfall: Meld deg på core timer! Pilates er også effektivt!

Sjefen min på treningssenteret der jeg jobber lo godt da Britney kom med uttalelsen: "jeg tar 1000 situps hver kveld". Trening av Kjenernemusklaturen gir deg flat mage. Situps har ikke den effekten..

Ellers: Kombiner kondisjon og styrke. Tren litt av hvert, og ikke tren hver dag. Kroppen trenger tid på å hente seg inn igjen.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikke så mye hud til overs at det henger.. så jeg lurer på om den vil strammes opp når jeg trener...???

Jeg hadde en pilates dvd for en stund tilbake.. men noen har visst lånt den og ikke levert tilbake.. hmm...hvem kan det være da??

Jeg kunne jo prøvd det igjen.. selv om jeg egentlig er en sånn person som liker best trening med litt fart i.. som aerobic, jogging, svømming osv.. Ikke vektløfting eller pilates, yoga og sånne stillesittende ting.

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Trener ikke på senter, nei. Jeg liker best å trene aleine :-)

Finnes det dvd'er som viser hvordan man trener core?

aner ikke hvordan man trener kjernemuskulaturen...

Jeg er helt grønn når det gjelder trening.. he, he!!

Men jeg har blitt veldig flink til å spise sundt, så jeg har allerede gått ned noen kilo..

Men vil ikke bare bli tynn, men se fin ut også ;-) Så derfor må jeg begynne å trene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...