flypapir Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Her er det dårlig med symptomer akkurat nå ettersom jeg ikke har el før fredag. Men jeg tror jeg kommer til å teste 2-3 dager før ikm. Fikk svaksvak strek 4 dager før sist, men ble bare frustrert ettersom den var så svak, så skal prøve å vente bittelitt lenger denne gangen!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Mellom EL og IKM har jeg ofte en "trykkende" smerte i eggstokkene (særlig høyre side), puppene er noen ganger ømme og andre ganger ikke. Jeg kan være trøtt, men ikke alltid. Tester aldri før IKM og har aldri vært gravid...
Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Jeg venter med å teste.. Det gjør jeg ikke før jeg evt skulle gå noen dager på overtid... Jeg føler jeg stresser meg selv og kroppen mere hvis jeg skal begynne ta tester før IK M. Men det er jo bare hva jeg velger.. de fleste tester noen dager før =)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jeg pleier å vente 1 uke over IKM. Da har jeg vært gravid alle gangene, men jeg har mistet 3 av 4 ganger.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Jeg skjønner ingenting her, for utfra hva jeg har regnet meg fram til hadde jeg el for noen dager siden og IKM er ca 6. desember, men er småkvalm og har ømme/hovne brystvorter... Og det er da såvidt jeg har lest meg til sympromer?? Men det er vel litt tidlig vel? Jaja-vi får bare vente og se, kanskje det er ønsketenkning som gjør det Tror hvertfall jeg kommer til å teste 6. des om ikke tanta har kommet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå