Gå til innhold

symptomene deres?


Bebisslykke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har absolutt ingen - var sånn jeg skjønte at noe var på gang, fordi bruker vanligvis å ha ømme bryser og oppblåst mage fra 1 uke før mensen. Var kanskje liiiitt kvalm igår på handletur, men ellers ingeting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok ja jeg er 2 dager over ikm og har hatt vondt i bekken, murring i magen , stikk, svie i 2 uker nå.. men har ennå ikke testet posetivt. så jeg var bare innom for å høre med dere hvordan dere følte. jeg har ikke ømme pupper heller... men føler meg veldig gravid.har en datter så jeg vet hvordan det skal føles... er pergotime prøver(hormoner) så hvis alt har klaffet så kommer jeg snikende inn her etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg skal ha mensen om 2 dager, i følge fertilityfriend da. Er første måned uten p-piller nå og hadde veldig sen EL. Er 12dpo idag og har vært kvalm i mange dager. Også veldig mensmurring, "brennende" følelse i brystene og spotting. Tenkte å teste om 2 dager - spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryster til tider, går mye å tisser på do har jeg gjort i dag, litt økt luft. Masse murringer, føler mensen skal komme hvert øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja sånn har jeg det også. Ømme brystvorter, oppblåst, tisser ofte og mensmurring. Våkner hver morgen og er overbevist om at nå kommer mensen. Men nei, men forventer den ikke før onsdag. Testet negativt i dag og skal teste på onsdag igjen. Spennende. Har veldig lyst å bli med i denne klubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i helga, så nå gleder vi oss til vår augustbaby (termin 03.08.08). Ingen symptpmer enda, bortsett fra at jeg kanskje er litt trøttere enn normalt..

 

Ååå, fantastisk å oppleve dette igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket det først og fremst på puppene. Var så utrolig ømme at jeg ikke klarte å sove på magen lenger. Det kan også kjennes ut som at jeg har silikon, pga de er blitt så harde og fyldige;p Ellers så er jeg ganske trøtt(passer dårlig siden jeg leser til eksamen), hodepine, mensmuringer og tisser mye ;D Jeg merket faktisk på kroppen at nå var det noe som skjedde, lenge før jeg testet. Som jeg sa til sambo; det er nesten ikke vits i å teste engang. Hehe. Så det er fullt mulig å kjenne at du er gravid en stund før du tester positivt!:) Testet positivt i går kveld, og er nå 4+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positiv i dag, men jeg har ikke så sterke symptomer. Litt øm i puppene, og så kjennes det ut som at det er en del "jobb" på gang nederst i magen, og så blir jeg litt kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok. Men magefølelsen min fortalte meg at jeg var gravid lenge før jeg testet positiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringer, stikkinger i underlivet, småkvalm med brekninger, oppblåst i magen og kvalm av tanken på sjokolade...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 4uker og to dager på vei, men de to ukene etter befruktningen har puppene mine blitt gigantiske, og veldig ømme. Ellers så har jeg jo ikke fått mensen da... for ca en uke siden var jeg veldig trøtt, ellers jeg litt småkvalm og litt humørsyk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt småkvalm innimellom. Var på kvalmen jeg skjønnte at her var det noe på gang. Ellers litt ømme pupper og såre brystvorter. Ellers ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm stort sett hele tiden, hjelper bare og spise lakris......???? Kjenner at det skjer ting i magen, konstant trøtt, litt små hissig, begynner også å kjenne det i korssygg/bekken allerede. Hadde de med første mann og.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i dag - har termin 2. august 2008 :-)

Foreløpig kjenner jeg ingen tydelige symtomer. Jeg har vært en del svimmel i det siste, tisser ofte, og har også hatt mensenmurringer den siste uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg ca. 5+2. Våkna i dag med kvalme og har vært uvel siden. Har også minimalt med matlyst. Håper ikke jeg skal ha det slik de neste to månedene. Har frem til nå kun vært litt svimmel om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...