Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Hei:o) Går det bra med deg? Er inne å titter på bloggen din jeg:o) Så fant jeg som vanlig noe jeg lurer litt på.. hehe.. De knottene og knaggene og rammene du har funnet.. Hvor får man kjøpt det? ) Var kjempefint!! ) Og grattis med leilighet!! )
Gjest Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hehe innholdsrik blogg sant hadde egentlig ikke tenkt å legge den ut før den var litt mer fyllt opp da.. Knottene får du kjøpt hos laura ashley, blandt annet i vika i Oslo. Rammene har jeg kjøpt hos Zanz i Lillestrøm om jeg ikke husker helt feil (www.zanz.no) Og litt av det andre hos denne danske nettbutikken http://www.antoniashus.dk/shop/frontpage.html Tusen takk for gratulasjon også Vi har det utrolig fint om dagen.. Dere da?
Gjest Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Begynte med ny i dag så er som sagt bare to innelgg hehe www.prinsessevilikke.blogspot.com
Gjest Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Jeg synes det er så morsomt å lese andres blogger Tror jeg var inne på hjemmesiden din her en dag. Så nydelige dere er alle tre:)
Gjest Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Jeg også elsker å snike i folks blogger har rundt 10 stk som jeg leser i daglig hehe.. Så søt du er tusen takk..
Gjest Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Nyyydelige detaljer du har valgt/vurdert til barnerommet! Den Laura Ashley knotten var bare helt nydelig, da! Hvor bestiller du sånt ?? Tror det blir stilig uansett farge du velger til rommet, sikkert fint med grønt og, til det rosa:)
Gjest Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Jo takk De har en Laura Ashley butikk i Oslo hvor de fører sånt De fargene kom ikke til sin rett i bloggen da, lurer på om det kan bli litt for sukkersøtt om vi maler det rosa, vil ikke at det skal se ut som om hun bor i en tyggisboble hehe..
Gjest Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Ååja;) Tenkte kanskje de ikke førte det der, men da skal jeg stikke dit altså Skjønner greia, kan bli litt too much. Men de er jo små prinsesser og da:)
Gjest Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Fant et nydelig rosa barnerom på nettet, men jeg er redd for at jeg ikke skal finne riktig rosafarge og rommet vil bli et mareritt hehe
Gjest Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Ja, det er "skrekken", altså! Vurderer å bare male prinsessas rom i en offwhite/hvit nyanse. Men er redd det blir for "kjedelig" igjen... Men innredninge av bolig/rom er kjempegøy:) Spesielt rommene til de små
*Rutletutt* Skrevet 24. november 2007 #12 Skrevet 24. november 2007 Vet du Mami - jeg har AKKURAT en sånn gammel uttrekksseng som du har lyst på) Hadde den selv da jeg var liten - den var da oransje og brun (he he), mamma malte den i hvitt og helt lyseblått til Tobias ble født - nå bruker Milla den:o) Elsker den sengen:o)))
Gjest Skrevet 24. november 2007 #13 Skrevet 24. november 2007 Er en tynn linje mellom delikat og trashy, er det som er skummelt Blir det en gal rosafarge vil det se billig og helt feil ut. Men som du sier, er kjedelig med helt hvitt barnerom også. Rutletutt, så HELDIG du er *sukk* elsker slike senger. Farmor hadde to stk på hytta men kastet de uten å spørre meg om jeg ville ha de først Mulig jeg kan få kjøpe en nå da, for 400 kr.. Det er jo et kupp
*Rutletutt* Skrevet 24. november 2007 #14 Skrevet 24. november 2007 Det er jo superbillig da! Blir nok et nydelig rom snuppa di får;o)
Gjest Skrevet 24. november 2007 #15 Skrevet 24. november 2007 Ja, skikkelig kupp! Ja jeg håper på det, er bare redd jeg skal bli lei alt vi kjøper inn før vi får flyttet å brukt det :-P Er jo ikke innflyttning før i mars..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå