Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 vi har eit barn fra før,har hatt normalt sexliv...men nå er det 4-5 mnd siden sist,eg er 6 mnd på veg! gubben vill jo inimellom men eg orker ikke tanken!!! er eg heilt ego????????????
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Tror ikke det er unormalt å miste sexlysten når man er gravid. Og det er kanskje ikke alltid like lett å bare "gjøre det" for å tilfredsstille partneren heller. Selv er jeg motsatt. Er mer aktiv nå, enn til vanlig :s Hva sier gubben din da. Er han forståelsesfull, eller blir han såret?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 vi har ikke snakket så mye om det,men han smiler og e glad han! verre med meg:) men føler meg jo litt ussel da,for veit han har veeeldi lyst men det er det siste eg vill!!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Som normalt her...det var det i forje svangerskap og.... 3-4 mnd er jo lenge uten sex,sjønner at du kansje ikkje har lyst,men kansje du kan tilfredstille mannen din litt??? må nå kansje vere litt frustrerende for han da...? eg hadde vertfall litt kjempe såret og lei meg om min mann ikkje ville hatt sex med meg på så mangen månder...trur det hadde gått ganske masse utover sjølvtilitten min,... men for all del....ikkje tving deg sjøl til sex,visst du absolutt ikkje har lyst,da blir det ikke noe godt uansett.
Huldr@. Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Selv har jeg variert veldig i alle svangerskapene mine. De første månedene har jeg stort sett lite lyst, så kan jeg ha en periode med mye lyst - for deretter å ha lite lyst igjen. Jeg tror det er helt normalt at du ikke har så mye lyst for tiden, og det er viktig at du ikke presser deg selv til noe. Men min erfaring er at jo lengre tid det er mellom samleiene, dess vanskeligere er det å komme i gang igjen - det hele blir liksom så fjernt. Kanskje du kunne snakke med mannen din om at dere kan kose dere sammen og være litt fysiske ( stryke på hverandre, kysse) uten at det nødvendigvis må lede til sex? Det kan være en måte du kan kjenne om du får lyst igjen - og det kan være godt for dere begge å ha kroppskontakt, og føle den nærheten det innebærer. Lykke til med lysten ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Jeg har ikke hatt lyst i det hele tatt helt til nå.... Plutselig kom lysta tilbake, som å skru på bryteren igjen! Kanskje du også får det sånn? (27 uker)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Jeg har det akkurat på samme måte! Var sånn forrige gang også. Mannen min er forståelsesfull, men frustrert :-) Jeg prøver å hinte om at jeg sikkert kan klare det om vi tar oss god tid og det ikke er akkurat når vi segner om og skal sove, men han har gitt opp litt og tar ikke noe særlig initiativ. Vi koser masse, og kysser, og snakker om det. Jeg sier at han må jo bare ta "saken i egne hender", og det gjør han nok. Han vet jo at det kommer bedre tider og at kroppen min ikke akkurat oppfører seg som normalt.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 jeg er lik som deg, ikke hatt sex på 2 måneder minst. har ingen lyst!!! synes det blir veldig kav med den store magen, og sist vi hadde det var det bare for å tilfredstille han. sann på siden, stikk den inn og gjør det du skal opplegg.. som lynette sa i frustrerte fruer engang: "is it ok if i just lay here?" sann følte jeg meg det skjønte han, så vi snakket om det og nå er det ok for begge parter. vi koser på andre måter og han elsker å kose med magen og snakke med den, samt kjenne på sparkene til lillegutt.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Godt det er flere som meg her... ) Her er sexlysten på bunn!!! Han hinter jo selvfølgelig, men han er forståelsesfull goll gutten min... Å nå som jeg har begynt å få vond rygg å hofter er det iallefall det siste jeg har lyst å gi med ut på )
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Kan ikke huske sist jeg hadde sex. Både jeg og sambo sliter med sexlysten, men forholdet går så det suser allikevel:) Masse kos og avslapping istedet for:) Er litt enklere når ingen har lyst, ingen dårlig samvittighet på noen av oss:)
isa3 Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 hei jenter dette høres seg veldig kjent ut. har heller ikke noe lyst.men har bekkenløsning i tillegg og har vondt allerede og er litt rett at det bli enda verre. noen som har samme erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Du er ikke ego! Man skal aldri ha sex hvis man ikke har lyst. Her i gården blir det heller ikke noe fordi jeg ikke har lyst. Mannen min tar det kjempefint. Og vi er vel begge enige om at jeg er den som har flest ulemper ved å bære fram barnet vårt, så dette er ikke noe han kan klage over. Tror egentlig man får fortere lyst igjen om man ikke presser seg og stresser også.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 Hei. Jeg mistet veldig sexlysten helt i begynnelsen av svangerskapet, nå er jeg 4 mnd på vei, og har igjen sexlyst, og vi har hatt sex hele 3 kvelder på rad nå Jeg har i det siste prøvd alt for å føle meg sexy for kjæresten, f eks så har jeg tatt styringen, og stripper for ham, kler meg sexy, (magen har ikke kommet noe særlig enda,så d meste av sexy undertøy passer meg enda.) Må innrømmme at det er utrolig deilig å ha sex igjen. Mitt råd er å ta over kontrollen, finn på måter du selv blir kåt av, og deretter forfør mannen din. Det har fungert for meg i det siste, men jeg kommer helt sikkert til å føle at jeg ikke har noe overskudd til sex igjen etter en stund. Er nok ganske normalt å miste sexlysten når man er gravid, man blir fortere sliten generelt i hverdagen, og da er det vel naturlig at man også blir giddesløs når det det gjelder sex også. Jeg har heldigvis en forståelig samboer som forstår at kroppen min er under forandring, og at sexbiten til tider dabber litt av. lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #15 Skrevet 25. november 2007 stripping og sexy undertøy! for et overskudd!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #16 Skrevet 25. november 2007 men mye går vell og på det at eg føler meg veeeldig lite sexy også har litt og si tror eg??? uansett va han sier lissom...
Lykkeli! Skrevet 25. november 2007 #17 Skrevet 25. november 2007 Har ikke sex like ofte som før, men ca 1 gang i uka har vi sex nå. Jeg er mye trett for tiden, det er ikke så mye lysten det står på. Er 13 uker akkurat idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå