Marolla Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Vi slet slik med at K våknet 4-5 ganger om natta, så vi fant ut at vi ville prøve å la henne ligge alene på rommet vårt om natten. Den første natten sov hun 6 timer i strekk. Så fikk hun litt pupp og sov 6 timer til. I går sov hun 9 timer i strekk! Vi er helt i svime! Tenk å sove over 6 timer i strekk da! *Lykke* Nå er det ny seng og nytt rom til Kaja ja. Hun skal ikke sove i samme rom som oss mer!
heldigec Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Sånn er det ofte ja! Min erfaring også. Både barn og foreldre sover bedre på hvert sitt rom.
Marolla Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 I kveld skal jeg legge meg samtidig som henne. Må nesten oppleve å sove 9 timer i strekk selv
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Åh din heldige heldige dame! :0) Her sliter vi med vår snuppe på litt over 4 mnd. Hun våkner nesten hver time etter kl 1-2... Sukk ..blir snart crazy crazy.:0) Vi skal legge henne på eget rom til jul og begynne med grøt da også, så da får vi se om vi kan få sove litt i juleferien..håpe håpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå