lenej :o) Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 * Hvorfor kalles det Anonyme Alkoholikere når det første de gjør er å stå oppreist og si, "Mitt navn er Ola og jeg er alkoholiker"? * Hvorfor setter ikke lim seg fast på innsiden av flasken? *Hvorfor ser du aldri overskriften "Synsk person vinner i lotto"? * Hvorfor er forkortelse et langt ord? * Hvorfor er appelsinsaft laget med kunstige tilsettingsstoffer og oppvaskmiddel laget med ekte sitroner? * Hvorfor kalles tiden på dagen da trafikken går tregest for rushtid? * Hvorfor er ordet ordbok i en ordbok? * Hvorfor finnes det ikke kattemat med musesmak? * Hvorfor har brødristere alltid en innstilling som svir brødskiven til en kullklump som ingen vil spise? * Hvis en person eier et stykke land, eier de den helt ned til kjernen av jordkloden? * Hvorfor klør det alltid på nesa når man har blitt skitten på hendene? * Hvorfor er et minutt mye lengre på utsiden av toalettet enn på innsiden? * Hvis kjærlighet gjør blind, hvorfor er sexy undertøy så populært da? * Når en politiker mister stemmen, holder de da kjeft? * Hvorfor trenger vi alltid noe av skrotet vi hadde på loftet i 3 år 3 dager etter at vi kastet det? * Hvis det er sant at vi er her for å hjelpe andre, hva er det de andre er her for? * Hvis olivenoljen er laget av oliven, hvor kommer da babyolje fra? * Hvis en ku ler, vil det da renne melk ut av nesa?
mayaya Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Jeg kunne svare på opptil flere av disse, altså :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå