"gullet" Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 ...skjønner ikke hva som går meg helt egentlig, har malt tv-stua i dag, støvsuget og vasket hele kåken, masse smårydding og greier.. er egentlig helt pumpa, men klarer ikke og la være og gjøre noe.. vasket klær.. og d bare fortsetter... gruer meg til natta, kommer til og være helt ødelagt..
Naturlig80 Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 gjør det samme selv! har vasket gulvene, veggene, tatt oppvasken, ristet tepper og stått på i hele dag! håper det skjer noe i kveld altså, eller nå!
"gullet" Skrevet 24. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2007 Spørs om d ikke er aldri så lite redebygging ja :-) men tre uker t keisersnitt (fire uker t termin) så d haster egentlig ikke, helt snedig, har vært så lat lenge, og plutselig bare så kan jeg ikke få gjort nok...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Tar gjerne imot litt arbeidslyst jeg altså...
mimmitiltre Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 haha, gleder meg til jeg faar litt extra med energi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå