Gå til innhold

Lei mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld var samboeren min skikkelig kjip! Vi kranglet for han var sur for at ikke jeg orker å gjøre noe hjemme for tiden. Jeg er helt utkjørt for tiden og orker lite. 33 uker. Han spør aldri hvordan jeg har det, og jeg får følelsen av at jeg bare klager i hans øyne, men om han er litt forkjøla står hele verden på hodet.

Jeg synes han er forferdelig dårlig til å ta hensyn til meg og hvordan jeg har det. Han er ganske bortskjemt av meg fra før av, pleier å ta meg av det meste, så han kan konsentrere seg om jobben sin (har jobb jeg og, men er sykemeldt nå), men jeg synes han burde forstå at jeg har det tungt om dagen og prøve og hjelpe meg litt. Jeg trenger faktisk litt støtte jeg og, har prøvd å holde fasaden, men orker det ikke mer. Ble mye klaging dette, men måtte bare få det ut. Snufs... har nok rare hormoner i tilegg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som om jeg skulle ha skrevet det selv. I tilegg drar min ut og fester hver fredag og kommer ikke hjem før utpå lørdagsmorgenen. Og da ligger han å sover hele lørdag. Er drittlei hele fyren.

Sender deg en stor klem.

Skrevet

Hadde absolutt ikke funnet meg i sånn oppførsel fra mannen jeg. Menn som ikke forstår at en ikke orker like mye når en er gravid mangler noe i toppen!!!

Han hadde kanskje hatt godt av en tur til jordmor?? For når han er sånn nå, så er han vel gjerne ikke bedre etter fødselen.

Skrevet

Det gjorde min og, men for noen måneder siden fikk han velge. Kutte ut å drikke, eller flytte. Jeg hadde virkelig bestemt meg og det forsto han, så han har iallefall slutta å feste.... Men noen ganger lurer jeg på om menn virkelig ikke klarer å bry seg. Lurer på om ikke de er flaue når de ligger fyllesyke hele dagen.

Stor klem tilbake

Skrevet

Fy flate, stakkar dere sier jeg bare, er en grunn til at man er sykmeldt, og uansett sykmeldt eller ikke, burde han hjelpe deg... gjør ikke alt for mye han her heller, men ber jeg om d så gjør han det.. og så tar han klærne hver eneste gang, har ikke hengt opp klær de siste 6 mnd... men han har blitt m til samtale t jordmor, så kan være d som har gjort utslaget...

blir jo irritert noen ganger jeg også, for jeg synes at han skal skjønne at jeg trenger ekstra avlastning enkelte dager, men, som sagt, når jeg er flink nok til og si fra om d selv så hjelper han til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...