Gå til innhold

Til alle som jobber i barnehage..se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber selv i barnehage, men lurer på en ting. Nå som det er så kaldt har jeg lyst å kjøpe meg noen nye varne klær til å bruke ute i barnehagen og på tur.

Jeg har i grunnen ikke så veldig lyst på varmedress..har hatt dette før men jeg synes ikke de passer så bra til meg. De er ofte lang i beina osv.. Har dere tips til alternative klær som er god og varm (jeg er en frysepinn) Hadde blitt veldig takknemlig for om dere kunne ha hjulpet meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter litt med samme problemet...

Dressen min er for trang allerede.

Nå bruker jeg en gammel allværsjakke som er stor, der er det plass til både ulltrøye og fleece.

Så har jeg kjøpt en stor overtrekksbukse som jeg har ullstillongs under.

Orker ikke å kjøpe mere nytt, så helt på slutten får jeg heller holde meg inne!

Skrevet

Vi har fått dresser på jobben vi. Fôret bukse og vindtett jakke som hører til. Og på ryggen har vi logoen til barnehagen. Kjempe deilig!

Og buksen er det strikk i, så den legger jeg bare undre magen når den kommer.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg bruker en foret overtrekksbukse (men får ikke knappene eller glidelåsen igjen), men det gjør ingenting. Bruker fleese og dunjakke over :)

Skrevet

dere får legge litt penger i det å gå å kjøpe dere en ordentlig bukse og ei ordentlig jakke..phenix, descente, peak...og liknende...så fryser dere ikke ;)

Skrevet

ha gode klær underst. jeg har begynt å bruke ull på meg selv også. kjempe deilig..;) og så har jeg fleece og bergans regnbukse og jakke på

Skrevet

i vår barnehage har vi også fått kläder till att ha ute. dom är väldigt stora, så det går bra. men köp en hängselbyxa i din str, så behöver du inte knäppa dom, bara använda selen... det är ju inte så noga när man är på jobb.

Skrevet

Misforsto spm litt jeg, trodde du hadde vokst ut av klærne dine pga magen...

Jeg hadde nok investert i skikkelige klær ja, viktig å trives ute, det smitter over på barna:-)

Skrevet

Tusen takk for alle svar..

Skulle ønske jeg kunne kjøpe noen skikkelige klær til å gå med, men det blir litt for dyrt for meg.. Økonomien er ikke helt på topp for tiden. Og det er jo ikke allverdens vi får i klesgodtgjørelse heller!

Men det var et godt tips å kjøpe bukse med seler, slik at man ikke får problemer med å knappe igjen etterhvert..og ullklær fungerer jo helt supert! Skulle gjerne hatt meg en god og delig vinterjakke. drømme drømme..

Kan jeg spørre om dere får klesgodtgjørelse? Lurer på hva som er vanlig??

Skrevet

vi fikk klesgodgjørelse der jeg jobbet ja,var sånn 2000kr. jeg hadde bergansklær,kunne ikke tenkt meg noe annet!!!

Skrevet

Hei!

Kjøp deg ullundertøty å ha under ytterklærne. Det har jeg gjort og det ble mye bedre.Jeg er også en frossenpinn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...