Gå til innhold

Svigermor skuffer meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skuffer meg gang på gang......

For å fatte meg i korthet så;

- Hun er veldig glad i alkohol (ikke alkoholiker altså)

- Ikke egnet for barnevakt, mye pga drikkingen hennes (svigerfar er like ille)

- kun skiftet to bleier på sine barnebarn, og de er nå fra 2 år og opp til 6 år.

Og i dag så kom hun hit før jeg var hjemme, mannen min var hjemme. Og da var hun langt fra edru, satte hun seg sammen med barna og begynte å surre og snakke. Atpå til begynte hun og mase om at jeg skulle klippe henne i dag, men vi skulle spise og da kunne hun ikke vente. Så da måtte jeg ta det i morra, men da skal vi bort.. Da kom hun med en litt spydig " hva med mandag da??!"

Men da er jeg også borte, rekker ikke å spise middag alltid en gang... "men det må bli tatt en av de nærmeste dagene, så tirsdag da?!"

Så det ble tirsdag.... (enda så er eldste barnet vårt sykt.....)

Men kremen på kaka var jo at jeg har bursdag i morra, men dette hadde hun glemt!

De tenker f**n meg kun på seg selv!!!!!

Noen andre som heller ikke har et bra forhold til sine svigerforeldre?

Blir så fortvilet jeg da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alkoholiker? Har man et problem med alkohol,noe denne damen tydligvis har, så er man alkoholiker. Det var akkurat det du beskrev i innelgget ditt..

MEN for å komme til poenget, skjønner fost du er skuffet over henne.

Skrevet

Sorry, men høres ut som en alkoholiker....

Ellers kan jeg vær enig med deg i at svigermødre er til besvær enkelte ganger. Det er godt å blåse det ut et sted innimellom.

Håper du får en fin dag i morgen!

Skrevet

Uff, ikke kjekt å ikke komme overens med svigermor, men jeg er gaaanske sikker på at hun er alkoholiker slik du forteller...

Skrevet

Gratulerer med dagen i morgen (";)

Jeg ville definert dem som alkoholikere.

Etter min mening er det ikke det å være stadig påvirket. Men det å må ha det til visse anledninger eller tider (les; hver helg, ikke hvert julebord)

Jeg har tidvis også et dårlig forhold til svigers.

Det er så i perioder. I tillegg til at det kommer ann på mitt humør, hvor ok jeg føler det blir å bare lukke ørene når de prater om alt det jeg hater de gjør. (De er veldig opptatte av det mest private til naboene - vet de ikke, lager de seg teorier på det som skjer - I tillegg til at de er veldig bibelske - når det passer dem, og slik de mener det er best selv *sukk*)

Men jeg er glad min mann kommer med en svigerfamilie også!

Har ei venninne hvor mannen kom i en "pakke for seg selv" . Tror de begge synest det er stusselig til tider!

Oppførselen høres forresten veldig alkohol-preget ut.

Skrevet

Takker! =)

Jo da, de er smått alkoholikere.. Jeg tenkte på sånn at de må ha alkohol hver dag og ikke tenke over jobb eller noe. Jeg er litt for dumsnill, tror på det beste i folk litt for ofte.......

Vi kommer egentlig godt over ens, men når det gjelder drikkingen blir jeg veldig irritert og trengte nå en blås ut opplevelse.

Synes det er veldig synd når ikke en gang barnebarn er bedre enn alkohol og hjemmeprosjekter. Bare jeg kunne vært tøff nok til å si det rett ut til dem, sånn som når hun var her i stad...... Luktet jo av henne! Og da har hun ikke noe i nærheten av ungene å gjøre synes nå jeg da, så glad hun var på veg hjem til seg selv da jeg kom hjem.

Er det veldig feil av meg å fortelle dem det?

Skrevet

Jeg snakket med mannen min først, og så hadde vi tatt felles front og bedt henne:

HOLDE SEG UNNA HUSET VÅRT OG BARNA VÅRE NÅR HUN HAR NYTT ALKOHOL.

Enkelt og greit.

Skrevet

Vi har snakket på det ja, men ikke blitt noe. Det kokte liksom bort her... Så vi får nok ta det opp igjen, og denne gangen skal det skje noe. Skal ikke bli med kun snakken om det... =)

For liker ikke alkohol og barn sammen jeg!

Og da tenker jeg ikke på at man tar et glass vin til maten ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...