rosa76 Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Begynte dere å blø etterpå? Hvor lenge blødde dere? tok det lang tid før dere ble gravide? Veldig nyskjerrig, for vi brukte 1.5 år på å bli gravide da jeg slutta med pillen. Håper ikke det tar like lang tid nå!
Kystrøya Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Jeg hadde kobberspiral i 1,5 år. Tok den ut i oktober ifjor. Kjente ikke noe til det, og blødde ingenting etterpå. Det klaffet slik at jeg hadde eggløsning samme dagen faktisk, og jeg ble da gravid. Men mistet dessverre i uke 8.
fullrulleihuset Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Gikk ca 4 dager fra jeg tok ut spiralen til jeg ble gravid =) Kan ikke huske at jeg blødde noe særlig eller annet ubehag, annet enn det som er etter en vanlig GU.
MegOgAlleMine Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 jeg har blødd litt noen ganger, andre ganger ikke. ikke noe særlig lenger enn et par dager (fjernet spiral 3 ganger). ble gravid etter 1 g 2 pp.. men dem anbefaler at du har mensen en gang vanlig først.. er ikke sikkert på hvorfor men har vel noe med systemet å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå