Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Snuppa får både mm og mme siden hun ikke vil ha pupp. Hn virkelig bare nekter å ta den, så jeg har gått rundt som dagros og pumpa i vei. Medelan har gått døgnet på tamp, men nå kjenner jeg at jeg når et metningspunkt. Har tenkrt å pumpe litt fortsatt i tilfelle jeg angrer meg, så kan jeg pumpe meg opp igjen. Men vet ikke om jeg orker så mye mer... Å pumpe tar på både fysisk og psykisk faktisk. Men nå har hun fått mest mm i 3 mnd, og det er jo ikke så ille? Dere som har barn som tar pupp aner virkelig ikke hvor heldige dere er tross alt:)
Expat Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Flott innsats så langt! Hold på så lenge DU orker. De første 3mnd er aller viktigst...for da er tarmen lekk!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 hehe, etter at jeg skrev dette fikk hun et måltid med mm som sto i kjøleskapet, og hun smatta og kosa seg:) Kanskje jeg skal fortsette litt til... går opp og ned dette her. Men godt at jeg har holdt på så langt da:) Du er en gooood motivator, Expat!! TUSEN TAKK:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå