Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 er i tvil her,er 2.gangsfødende og i uke 35,har i en mnds tid hatt vondt i magen,over hele magen vel og merke.på vanlig svangerskapskontroll har urin og blodtrykk vært helt fint,men dette bekymrer meg fordi jeg hadde ikke disse smertene sist svangerskap,er det bare livmor som strekker seg de siste ukene som gjør så vondt? vet det er vondere for de fleste flergangsfødende men man blir jo engstelig...takker for svar jenter
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 hei. er i samme situasjon. alt virker normalt men har mine mistanker. har bedt om ny sjekk. anbefaler at du sjekker deg
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 okei skal på føden til mandag,skal ha planlagt ks neste mnd,så bare ren rutine at jeg skal inn der da,så vil tro de kan ta en sjekk av meg der håper alt er normalt for din del oxo,er ikke noe særlig å gruble på dette her,har jævla bekkenløsning i tillegg her så får ikke sove pga den heller,ser frem til overstått nå ja lykke til og takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå