Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Hvordan merker mann at barnet har økedager? Jeg synes lillegutt på 3 uker vil ha mat oftere siste par dagene. Jeg har pumpet meg i tillegg til at han får pupp for han har ikke hatt god sugetekninkk men nå har han tømt meg helt sånn plutselig. Er det normalt at de vil ligge ved puppen hele tiden når de har økedager??
trollet66 Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Ja det er helt normalt.... Bare la han styre det selv, det kan vare fra noen dager til mange dager. Blir det slitsomt, så benker du deg i sanga sammen med ungen, og sover når han sover, la rydding og vasking være til gubben!!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Babyen min som er 4 uker nå fikk økedager først for en uke siden. Jeg skjønte ingenting. Plutselig så ville hun henge ved pupp fra 00:05 til 04:00 altså i 4 timer. Hun var helt våken og sov ikke ett minutt på de 4 timer. Hun var også rolig så lenge puppen var i munnen, men gråt med en gagn den datt utt. Helsesøster sa til meg at det var økedager og at babyen kan ha det flere ganger i uken. Det er slitsomt men det er bare å holde ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå