Gå til innhold

Dere som venter baby nr 2 og har barnehagebarn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal dere gjøre det med barnehage i permisjonstiden?

Hvor langt i kjøretid/gåavstand har dere til barnehagen?

Hvor gammel er barnet?

Beholder dere 100% plass selv om ungen er hjemme noen dager i uken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok permisjon fra barnehagen når nr 2 kom. men kunne godt ha vert i barne hagen 2 dager i uken...

Skrevet

Jeg venter ikke enda, men svarer uansett da vi planlegger en til...:)

Tulla vår har 100% bhg nå, og vil fortsette å ha det når (om) vi får en til. Hun er i bhg fra 8.30-15.30 nå, og vil nok ha noe kortere dager og mer fri når det eventuelt kommer en til... Men jeg synes et er viktig at hun har mulighet til å være der også, da hun storkoser seg der.

Tulla er forresten snart 2, og vi bor i gåavstand til bhg ( ca 10min å gå).

Skrevet

Vi beholder 100% plass selv om det kanskje blir til at det blir noen fridager:) (men tenk så kjedelig å sitte hjemme og se på en liten skrikebylt hele dagen, når du er nesten 2 år og har lopper i blodet... :) Det blir nok ikke hele tia)

Vi bor ca 10-15 min gange unna bhgplassen.

Skrevet

Heisann =) Jeg har ei jente som ble 4år i år. Fikk mitt andre barn for 2,5mnd siden. Jenta vår har 50% barnehage plass og det tar ca 20min med buss og få henne til barnehagen (har nettopp flyttet og har ikke fått byttet barnehage enda) For oss så hadde 100% vært veeeldig bortkastet. Hun er i barnehagen 2 dager i uken og hun stor trives med og kan være litt i barnehagen og litt sammen hjemme sammen med meg =)

Skrevet

Slike innlegg er alltid like rare for meg. Og enda rarere de svarene hvor det fremgår at 2-3 åringer ville kjede vettet av seg hjemme.

Jeg lever altså ikke på samme planet. Har to barn hjemme, ingen baby lenger. Etterhvert blir det vel tre egne hjemme, håper på enda flere, men da er nok størstemann introdusert i skoleverket.

Ingen kjeder seg. Livet er bra.

Skrevet

Haha, ja kjemperart at ikke alle lever samme livet og har like barn.. :)

Skrevet

Jeg fikk nr to for snart 4 mnd siden og har en gutt på snart 3 år i bhg - 100%. Har foreløpig hatt han i bhg hver dag pga mye søvn-styr og kolikk hos mini - har ikke hatt overskudd til noe annet. I tillegg koser han seg sånn i bhg at jeg har ikke lyst å ta ham så mye ut der fra for å være hjemme å kjede seg med mamma og lillesøster;o) Pappaen skal ha fri i hele desember og halve januar - da skal han være hjemme endel:o)

Kan også være han kommer til å være litt mer hjemme til våren når været blir sånn at vi kan være mye ute:o)

Skrevet

Ja, vi har nok vidt forskjellig innstilling, og det preger valgene våre.

Heldigvis bestemmer vi selv.

Skrevet

Bor forresten ca 10 min kjøring fra bhg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...