Gå til innhold

lei meg, trist og så sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

av å vente og vente. Veit det er mange som har det sånn,har gått en uke over termin, og det er helt grusomt!! Er så bekymret, for jeg har verdens største mage. Og klarer ikke fatte hvordan det skal gå. Er andregangs, men ungen er nok godt over 4 kilo. Og enda mer dess lengere jeg går her å venter. Tør nesten ikke spise og kjenner etter hele tiden. Har åpning og den var på tre cm. Slimproppen gikk i går. Babyen er veldig aktiv. Er klar over at dette er tegn på at noe er på gang, men jeg ser ingen ende på dette...Har nesten mistet håpet om at jeg skal klare å føde og at det blir noe baby til slutt i det hele tatt...

"alle" spør hele tiden om det skjer noe, og det er jo hyggelig. Men slitsomt også, for det skjer jo ingenting...

Huff, måtte bare klage...

Er så sytete at jeg vil være anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gråt en skvett i stad... var så sliten selv. men jeg er ikke på overtid da.. er 40 uker i morgen faktisk. men jeg føler det samme som deg nå..

håper murringene tar seg opp hos meg i kveld, har litt vondter nå... men jeg vet ikke hva som er starten på fødsel, har ikke hatt slimpropp eller vannavgang...

jaja, håper fullmånene tar oss med begge to!

Skrevet

Huff ja, kjenner meg igjen....

Var akkurat sånn sist og, de siste ukene før termin og frem til fødselen... Akkurat like dritt lei, sliten og sur nå=( Orker ikke ventingen mer jeg altså. Tror nok ikke jeg er skapt for å være gravid nei...............

Skrevet

Jeg har termin i neste uke og har vært til modningsakupunktur 2 ganger.

Skal tilbake når jeg har gått over termin for å få nåler som skal sette i gang fødselen. Hun jeg går til mente det var veldig effektivt og at det kommer til å skje noe i løpet av en dag eller to etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...