Gå til innhold

Hvor kjøpte dere barneseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bygger på huset og lille persille får eget rom, dermed også ny seng. Jeg har set rundt på nettet, WOW senga! Jeg vil ha en litte spesiell seng, ikke noe i furu eller i tre i det hele tatt..

Noen som har noen ideèr? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha,jeg så jo nå at store deler av teksten mangler :S

Jeg har IKKE funnet WOW senga, så jeg leter fortsatt;)

Hm, mdf er kanskje det jeg ønsker mest, men skal den være av noe treslag så må den være lystonet, eller malt. Har du noen ideèr? ;)

Skrevet

Jeg synes faktisk den ROOM serien til skeidar er veldig fin. Den er hvit..... ellers er jeg veldig fornøyd med senga til johanne. Hemnes daybed fra Ikea. Kanskje ikke så veldig spesiell, men superpraktisk og en seng hun kan ha lenge:)

Skrevet

Takk for tips,det skal jommen sa jeg smør sjekkes ut;) Er det sånn seng til å dra ut eller? Hm.. De hadde en litt søt på Ellos også, men da må jeg vel handle over nett?

Skrevet

ROOM serien til skeidar tror jeg er flere forskjellige senger.....den johanne har er med 3 skuffer under og ergo masse plass til leker o.l., i tillegg kommer det ikke masse dritt under senga, i tillegg kan den trekkes ut til dobbeltseng noe som er kjempestas når hun har andre småjenter på overnattingsbesøk:)

Skrevet

Den hørtes praktisk ut! Hm, de har kanskje fler i butikken enn det de viser på nettsiden, for der var det ikke å mange. Skal dra på Skeidar til uka jeg, sjekke ut litt;) Takker for tipset ja:) Kanskjeille persille skal ønske seg seng til jul, hihi:))

Skrevet

Ellers kan jeg vel nevne at jeg har en kunde som lager barnesenger på bestilling. Det synes jeg høres veldig spennende ut:)

Skrevet

ÅÅ? Hehe.. Ja det hørtes spennende ut! Men prisen pleier som regel å være enda mer spennende;) Je burde kanskje egentlig fått svigerfar til å mekke en men,hihi. Han driver jo med trevirke osv...

Skrevet

stokke sin barneseng er formidabel!!!!!!!!!!!

Skrevet

Så stilig den var! Hvor har dere kjøpt den (om jeg kan spørre) Og hvor mye kostet den? Hehe:) Bjørk går greit, furu er noe helt annet:)

Skrevet

Syns Tarok senga fra Babydan er pen. Hvit med tette gavler. Er gjennomsiktig plast med figur (en søt hest) i hver gavl, kan også fås med rosa skrife der det står princess i stedet for den hesten.

Skrevet

Den var fin den, men jeg tror jeg vil ha en helt enkel seng.. Det var liksom så mye dilldall på den.

Skrevet

Det er jo ikke en seng da, men ett trekk til å ha over sengen :o)

Skrevet

Ët annet tips er den serien de har på Fru Lyng....husker ikke hva den heter, men er bl.a Ole brum o.l på dekoren. Du kan velge mellom mange ulike motiver og farger. Living har også hatt denne serien.

Skrevet

Tror den kostet ca 6500 (men etterhvert som jenta vokser så kan vi ta av de høye sengegavlene, sprinklene og skifte ut midtdelene så senga går fra å være 70x120 til å være 70x150 (tror den da skal holde til jenta er 8-10 år)

Vi kjøpte den hos Bebito her i Trondheim. På sidene til Leander så står det oversikt over forhandlere i Norge. (Blant annet Fru Lyng, Den Kule Mage, Hjemmefronten i Oslo eller Smokken i Sandefjord)

Den _er_ veldig pen synes vi i allefall :)

Skrevet

Hadde egentlig lyst på en slik gammel fransk daybed til henne (en slik i jern) MEN et er jo umulig å oppdrive, derfor prøver jeg å finne en slik gammel vokseseng fra 50-60-tallet isteden. Eller den lille voksesengen i jern fra ikea :)

Skrevet

Begynt med ny blogg i dag foresten, akkurat lagt inn litt bilder med planlegging av barnerom :)

www.prinsessevilikke.blogspot.com

Skrevet

Det var egentlig det jeg skulle hatt mami, en seng fra da bestefaren til sambo var liten (oldefaren til snuppa som har laget den ) men den var såklart altfor smal, 55 cm, og jeg må nok ha 90 cm tenker jeg..

Skal sjekke ut de fra Living:)

Skrevet

Vi har kjøpt Gulliver Sprinkelsengen fra Ikea i hvit..Netoopp satt den opp :))

Skrevet

Jeg har sett på den sengen før også, den er kjempe fin! Enkel, sånn som jeg vil ha den. Men den prisen var stiv synes jeg! Hadde jeg kjøpt den da ho var ny så hadde det vært en annen sak, men nå blir den jo bare brukt i 5 år da,hm... Noen somvil kjøpe den til meg? hihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...