Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 jenten min på snart 4 mnd har hatt diare-aktig bæsj i noen dager nå...men nå i kveld var det så mye og så bløtt at det var et over buksen hennes og langt oppover ryggen... Har begynnt å gi henne litt maisgrøt for 2 uker siden... trodde at avføringen ville bli litt hardere når de fikk grøt jeg. Hva tror dere det kan være? hun er jo pigg ellers..smiler å ler...
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Ja, si det. Avføringen pleier normalt å bli litt fastere ja når man begynner med grøt, men det er vel mest vanlig når man har fått det inn som en rutine og får grøt til faste tider, ikke en sånn sjelden gang innimellom. Min på 5 mnd får litt grøt nå og da, og han har litt fastere til tider og så kan det plutselig være kjempe bløtt en annen gang. Varierer litt. Men vanskelig å si hvorfor datteren din har diare, men hvis det fortsetter hadde jeg forhørt meg med helse søster og lege.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 HI her...nå lukter det surt av avføringen også...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 dytter... bør jeg kontakte lege/helsesøster?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Når barn får diareaktig avføring så kan d være at hun reagerer på noe grøten inneholder. Hadde jeg vært deg så tror jeg nok at jeg hadde tatt henne med til fastlegen for sikkerhets skyld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå