Gjest Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 jeg skal snart montere opp sprinkelsengen til babyen jeg. )
Mille** Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Nope, han skal på julebord om 2 uker og da skal jeg være med. ) I dag jobber han dugnad på søstern sitt hus, jeg prøver å holde humøret oppe på en sint og sur 2 åring som ikke har sovet lur i dag. Nå sitter hun i badekaret. ;o)
jonamam Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Nope, min var i går, så han er litt sliten i dag ja, he he ...
*Rutletutt* Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Jepp, samboer er i Milano i helgen på julebort med jobben - noen som har det;o) Jeg er hjemme med Milla og Tobias blir passet av farmor og besten - sammen med fetteren og kusinen sin - storkoser seg han:o)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Ja, i dag var det tid for julebord ja... Så nå får jeg snart bade, stelle og legge lillegutt så kanskje jeg får kost meg litt med en grandis og tven;) Syntes det er deilig å få være alene av og til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå