Northernlights Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 dukke med seg hjem fra skolen ei hel helg. Som om det ikke er nok med en 2 åring som våkner "tusen" ganger på natta, skal vi ha skoleprosjektet til å vekke oss også. :-p http://individual.utoronto.ca/elaine/baby.htm Kanskje er det et fint program. Kanskje ikke. Men det er jo greit de ser hva de begir seg utpå? hehe, læreren hennes godtok ikke at hun foreslo hun kunne ta seg av lillebroren isteden!
Pærefrø Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Sånt skulle de hatt her i norge også... Tror nok veldig mange unge hadde fått seg en overraskelse da ja..
☆Anonymia☆ Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 den der overskrifta var unødvendig.. hahhah;)
EnUndreneMor Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 di ahr slik i norge oxo... hehe hvertfal der jeg gikk på skole, starta med det på kullet etter meg.. takk gud for det.. skulle prøve holde ei dukke, og gjett om den gråt da.. herregud
mayaya Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 he he he... Hun burde jo fåt ha lillebror i stedet da - tenk så deilig for mamma
FrøkenSprøken Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Den babygreia er vel grei nok, og den røyketingen er genial! Men hva i alle dager skal det være godt for med den gravidtingen? Hvis en jente ønsker å få barn og være gravid, vil hun jo eeeeelske å gå med den greia på seg da! Og hvis man ikke ønsker seg barn fra før av vil man nok mest sannsynlig ønske seg det etter å ha kjent "baby-spark" i en uke... On the other hand, with the Empathy Belly Pregnancy Simulator, teens are given the opportunities to experience "20 typical symptoms of pregnancy including: · Weight gain of 30-33 pounds · Pregnant profile of enlarged breasts and protruding abdominal belly · Change in physical and personal self-image · Continual pressure on the abdomen and internal organs · Postural change in the back with an increase in lordosis or "pelvic tilt" · Shift in one's center of gravity; low backache · Mild fetal kicking and stroking movements · Shallow breathing capacity and shortness of breath · Increase in body temperature, pulse and blood pressure · A flushing sensation and increased perspiration · Awkwardness in all body movements · Bladder pressure and increased sense of urgency and frequent urination · Increased fatigue, slowed pace and restricted activity · Changes in sexual self-image and abilities" (www.btio.com).
Kirsebæra Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 hehe, den overskrifta satte en støkk i meg=) Den babygreia er vel grei nok, og den røyketingen er genial! hvilken røyketing?
Northernlights Skrevet 24. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2007 Den gravidmagen måtte de alle ha på seg en skoledag. Det er en gutt i klassen hennes også, og han var sporty nok til å gå med gravidmagen. Kanskje noe alle mannfolk skulle gjort?
Northernlights Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2007 Nå nærmer det seg "termin" fort,her..hehe Hun testet dukka på skolen i dag, og fikk 100 poeng (av 100). Tar den med hjem snart. Jeg fatter nå enda ikke hvorfor hun ikke bare kan ta lillebroren. Men han er vel for stor for "programmet". Ikke for det, et av hans raserianfall er ikke å kimse av...
Northernlights Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2007 Da har vi fått "baby" i huset! =o) I hele helga. Hun har den med seg fra skolen nå i kveld (vært på basketball etter skolen,så jeg henta henne nettopp). Babyen sitter i en bilstol,og hun lar 9 årigen bære den litt,hvorpå han er litt for røff,så babyen skriker...ikke noe glad for det,15 åringen,som da må sjekke hva som plager "barnet". Bleieskift gjorde susen =o) Hun har et elektronisk armbånd som hun stryker mot brystkassen til dukka når den gråter. Det er 3 minuspoeng dersom hun ikke tar seg av barnet sitt med en gang den gråter. Gjett hvem som er på do med babydukke og melkeflaske??hehe..sånn er det å være mor; Null privatliv! Håper hun ikke blir gravid på mange år enda ;o)
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 hehe...skremte nesten vannet av ei stakkars ugle her i natta
Northernlights Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2007 litt oppfinnsom må man være med overskrifter..hehe
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 hhe nu varrt æ skræmt! fin ide' det der... så lenge de holder det til ungdomsskolen... hehe ser for meg vgs-studenter og høyskolestudenter går rundt med dukker... det prosjektet gidder ikke jeg være med på ihvertfall, har nok med en ekte en!=) Men håper ikke de fremstiller det å ha barn som en fæl ting da, jorda må jo gå videre...=P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 hehe.. så artig. nesten så jeg fikk lyst til og prøve. jeg husker nemlig ikke hvordan det er og ha et spebarn. hmm..
Northernlights Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. desember 2007 Den lager små godlyder innimellom også. Nå sitter hun og spiser middagene sin,med "babyen" innen armlengdes avstand. Her skal det ikke kimses av babyens "needs". Hun går på High School, og de har 5 dukker i child development / parenting-klassen hennes, og ødelegges dukka må den erstattes.Ny koster 400 dollar... Hun tror ikke det går å være med i kirka på søndagen, men jeg foreslo å la dukka være i "the nursery" i kjelleren,sammen med de andre småbarna...hehe
tre små... Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 får håpe det ikke har motsatt virkning da... at ho får veldig lyst på en baby...! husker jeg hadde veldig lyst på en baby da jeg var 16 år.... trengte ingen pappa til babyen heller..ville bare ha en baby!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 sån er det her. søsterene mine skulle ikke ha barn før jeg fikk. og nå syns de det høres SÅ fint ut og lett ut. og de skal også være alene for det er jo jeg og da får man jo støtte og sånt.... hun på 18 kan jeg leve med, men hun på 26 burde vite bedre
Northernlights Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 8. desember 2007 hanne-26; ingen fare =o) Hun vil ikke ha baby på mange år,og da skal hun adoptere en kineserjente. Har vært antigraviditetsmiddel å ha hatt to småbrødre som er veldig krevende i huset...
tre små... Skrevet 8. desember 2007 #19 Skrevet 8. desember 2007 hehe...ja det er jo en fordel medå ha småsøsken når man er så stor,da ser man jo virkeligheten:) kineserjente ja, de er jo nydelige da så skjønner den...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå