kaja & Andreas Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 I dag var jeg på butikken for å kjøpe ting/mat til noen dager frem. Da jeg hdde funnet alt jeg trengte og hadde betalt skulle jeg pakke varene. jeg stod langs kanten der som varene kommer ned. En liten gutt kom opp bak meg og dyttet meg inn mot kanten. Jeg er gravid i uke 27, og fordi jeg ikke følte ett stort behov for å få vondt i magen av at en gutt dyttet til meg, brølte jeg ut i butikken: au!! din dust! kan du ikke se hvor du går! ungen begynte å grine (han var rundt 7 år) og løp bort til faren sin. jeg ble kjempeflau og fortet meg å pakke varene og løp ut. Håper noen andre har noe flaut å fortelle på denne gråe dagen
Gjest Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Den var jo litt kjedelig...hadde nok også blitt flau, da ja! Jeg hadde en butikk opplevelse her om dagen jeg også. Halvfull handlevogn, en treåring i vogna og enorm kø. Bare en kasse åpen og vi hører at de kaller på callingen etter en kasserer til. Da ser jeg en dame som kommer med noen varer i armene (altså hun er etter meg i køen). Hun ser at de kaller på kasse 2. Jeg ser at hun tilfeldigvis beveger seg mot kasse 2 (som enda er uten personale) og "tilfeldigvis" bare står der for å "lese litt på avisene". Åpenbart at hun prøvde å snike forran alle oss andre som sto tålmodig og ventet. Så kom kasse 2-dama. Og hun som "tilfeldigvis" sto forran avisene spurtet til for å komme før oss tålmodige. Inkludret en liten gutt som var på handel alene med et brød. Jeg brøler ut at det var vel sikkert et par andre som var før henne. - Hvem da?? Ser hun seg troskyldig rundt. - Jo, blandt annet jeg og den lille gutten som står forran meg, sier jeg. - Jo, men jeg har jo bare noen få ting, sier hun. - Han gutten her har bare et BRØD, freser jeg. - Javel, da, sier hun høyt og hiiimler med øynene, Jeg skal ikke stå her og krangle. Hun stiller seg bak meg, gutten får kjøpt brød og jeg lemper på alle mine varer.....så har jeg ikke dekning på kortet!! F-L-A-U-T Et noe skadefro kvinnemenneske som så etter meg da vi gikk hjem for å overføre pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå