Gå til innhold

mmmmm nam nam :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo skal på julebord i dag og har kjøpt seg den nasty dressen på bertoni..oi oi :o) vil ha ham hjemme hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får holde deg oppe til han kommer hjem i natt da=)

Skrevet

hehe, menn i dress er noe av det deiligste jeg ser ;)

Gleder meg allerede til nyttårsaften, da skal vi nemlig i bryllup og min kjære har ny smoking *sikle*

Skrevet

Iom at det er opplest og vedtatt fra din side at jeg kun er ute etter deg så er jeg faktisk nødt til å komme med en kommentar til ordet Nasty!

Semantic Representation of nasty

--------------------------------------------------------------------------------

If you would like further information on the geometric representation of meaning, please send mail to [email protected]

You selected these related words:

awful, bad-tempered, beastly, bitchy, cheerless, critical, dangerous, dirty, disagreeable, disgusting, distasteful, filthy, foul, grievous, grim, gross, hurtful, impure, indecent, lascivious, lewd, loathsome, mean, mortifying, nasty, nauseating, objectionable, offensive, repellent, revolting, smutty, spiteful, tight, ugly, unclean, uncomfortable, unpleasant, unsavory, unsavoury, vicious, vile, vulgar, wicked, wounding

Håper ikke du mente det om samboeren din....

Skrevet

Nasty kan jo oversettes til udelikat eller ekkelt .. Når noen sier nasty til noe tenker jeg ekkelt... hehe..

Tasty er noe annet .. Smashing eller noe i den duren eventuelt..=)

Skrevet

Mye og henge seg opp i..: :P

Mange som sier; You nasty girl f. eks, og da menes det jo at hun er deilig/tiltrekkende/spennende/rampete... :)

Skrevet

Ja det er vel noen som henger seg opp i det meste..

Jeg bruker ordet nasty som noe jeg synes er sexy/digg. End of story.

Skrevet

Samoeren min var også nasty digg i dress når han dro på julebord i kveld;)

Skjønner hva du mener ja;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...