mayaya Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Hvordan er den? Vankelige oppskrifter? Mange? Fine?
jonapona Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Utrolig fin bok med ALT av oppskrifter; sokker, votter til alle aldre, forskjellige gensre+++ Virker som om det er ganske enkle og greie oppskrifter, til nå har jeg strikket hals og votter, holder på med en liten jakke til 3 åringen min nå. Dette er forresten årets julegave her hos meg, har kjøpt den til ei venninne, til svigermor og vurderer å kjøpe den til mamma også.
lifa og Eline Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 får man kjøpt den i butikken også, står ikke i katalogen deres. Må man kjøpe med garn?
mayaya Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 kan ihvertfall kjøpe den alene på nettsiden deres.
Babyluren Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Du kan kjøpe boken separat, altså uten garn. oppskriftene er veldig enkle, og virkelig fine. Garnet er godt å strikke med, og etter å ha skyllet det opp blir det blødt og godt! Selv om garnet kan virke dyrt er det inmari drøyt og varer lenge. Har akkurat begynt med nøstebarnoppskrifter selv, og er virkelig positivt overrasket!
*Kattemor* fikk jente Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Gubben kom hjem med den boka til meg for ca. halvannen måned siden, kjempeflott bok med mange enkle og fine oppskrifter =) Anbefales =)
lifa og Eline Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 da skla jeg jammen meg sende venninden min en tur til Sagene (jobber ikke så langt unna) for å få henne til å kjøpe boken. Skulle uansett ha 2 nsøter med 3 tråds merinoull også. Har strikket litt av garnet deres til snuppa og må innrømme at jeg tror fast på at ulla derfra er bedre og varmere enn behandlet ull. Ønsker emg en oppskrift i en pen voksen jakke i 2-trådsmerinoull til meg selv.
Merluza Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Boka er å få tak i på bokhandelen. Husker ikke hva den koster, men ingen problem å skaffe den. Helt ny i år. Den heter Strikk til nøstebarn. Utgitt på Samlaget, trur jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå