Gå til innhold

Noen som kjenner fullmånene virke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ganske mange her inne som er klar i disse dager, selv har jeg 12 dager igjen så...

Jeg merker masse murringer men har ingen tro på at jeg ender på føden før neste uke eller etter det.

Men lurte på om noen av dere andre kjenner noe til det?

Og hvis dere gjør det, så masse lykke til!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 7 dager igjen til termin og hadde også håpet å kjenne noe til fullmånens virkning - men neida...... Blir nok ikke fødsel her heller med det første :(

Skrevet

Har 9 dager igjen og har hatt kynnere, mensvondt og vondt i korsryggen i hele dag. Våkna av et par skikkelige tak i natt og. Vært 3 ganger "ordentlig" på do i dag også - ikke helt vanlig. Krysser bare fingrene for at det fører til noe - veldig snart.

Skrevet

Er kjempedårlig her jeg sitter med kvalmen min. Får håpe den ikke har innvirkning på meg. Er bare i uke 32..

Skrevet

Ja, nå sliter jeg as! Det er bare sååå vondt helt nederst i bekkenet. Har fått løs mave og det kjennes ut som jeg må på do hele tiden nå. Det er veldig mye bevegelse og nå verker det i korsryggen også!

Håper det skjer noe i kveld, for jeg orker ikke tanken på å ha så vondt uten resultater altså!

Er 40 uker i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...