Gjest Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Var så sikker på at det var første advent i morgen! Her har jeg vaska og stæsja og stått på hodet med ræ... i kottet halve dagen for å dra fram adventsstjerne, stake, julekrybbe og litt annet. Jeg begynner å pynte litt til første advent. Grana ute har også lys på...... Det ble så fint i huset, koselig med lys i vinduet og greier. Så kom nabofruen og lurte på om jeg hadde klikka eller om det bare var for å provosere de som alltid er ute i siste liten... Det ble en god latter og en god prat med gløgg og det hele. Dro ut alle kontaktene til alle duppedariene og må dermed vente en uke til. Jaja. Godt julen varer helt til påske!
celodi Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Oj,hehehe=) Nå måtte jeg også le=) Jaja,blir ikke såå mye styr til neste helg da=)
ano`num *17.03.10* Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Hehe. Bra gjort gitt Jeg skal pynte denne helgen. Med vilje
Gjest Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Nei, det får være trøsten. 4 åringen i heimen er KJEMPESKUFFA! Får tenne alt jeg har av stearinlys i kveld slik at hun bevarer litt av julestemningen vi hadde...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå